Wednesday, January 5, 2011

ntahh !

kehidupan di penghujung tahun 2010 aku dipenuhi dengn knangn yg mnis adakala nya sedihh. .but itu x mnjadi penghalang utk aku hidup. .haha tu sume x pnting, ,yg pnting aku ade fmily yg fhm aku. no worries ! ~

slepas bnyk bnde trjdi kt aku. .aku tahu kalu kite x bersyukur dgn ape yg kite ade, ,sume tu akan hilang sekelip mte dgn kte sedari, ,dan dri stu kte dpt tahu itu pnting. .


............................




today ,  hari ketiga aku msuk scola. .
wahh, ,amat mnyeronokkan, ,especially time koko tdi, . 
best gler babe ! 
wlaupon skit ati dgn cikgu, ,tpi x pe. .
aku ade kwn2. .haha
tdi ? aku mngile dgn khaleeda,bestie aku, ,smpai nabil fkir lain, 
fyi, BISMI ! hmm, , da pandai buat muke. 
n die jgk dah pandai mnykitkan hati aku. haha
next , MY DEAR BOBO, ,dri pgi tdi, ,aku sruh die buat mke comell, 
tpi haram , ,but, aku dpt tuntut bnde tu ptg tdi. .
 then,aku blik dgn MY LOVELY PUTPUT ,wahh, mmg hebat gler. .
mnjerit tngah pekan, mmg best. .
 haha, . great la babe! 




~ close ~


awal 16 thn, ,mmg agk mngelirukan kn ? hmm ,,tpi bkn bgi aku. 
aku sntiasa ada skongn. .TRIMAS !


UNDERCOVER ~