Thursday, February 17, 2011

hee~~

haha, ,imy blog! miss a lot. .
actually, bnyk story yg nak dishare kan. .
tpi en bnyk sangt faktor2 yg menghalang untuk dishare kan. 
heee~~


arini 17-02-11 bersamaan hari khamis ! hahaha, ,bapak best ahh. .
rugi eman + putput tak de. .
hee~~
mcm biase lahh, ,muke aku mmg stok msuk klas mama fadilah lambat. .
nak buat mcm mne, ,rezeki awal2 pagi kan. .
terime dgn REDHA nye !
bkn setakat tu je yg die bagi, ,lebih drpd yg diharapkan. .HEBATT !


lpas je time die, ,klas aku tros tak blaja. .cikgu ramai yg takde,
so ape lagi..........dgn pluang yg ade aku + khal lpak ahh. .
hahaha. .lpak tu perkara biase la kan, ,naqib pon turot join jgk, ,
bobo + aini + shikin pon ade. .
hehehe, ,best ahh, ,ssh kot nak dpt pluang mcm nie sjak jdi BUDAK FORM 4 hahaha. .
bodohh kan ? 


bercerite psal naqib nie. .hahaha, ,'kau dah best ahh, ,ssh nak dpt kau yg mcm nie' hehe, ,bnyk bnde yg kami shre skang. .hehe





dlm mase yg sme, ,aku dpt tahu 1 cte yg amat mngejut + menjengkil kan. .euuwww~~ plez lahh. .tak de mase aku nak buat bnde bodoh mcm tu. .nmpak sngt kau tu MENGONG ! hishh, ,*spe yg tahu cte, die fhm lahh*


sekian. .aku tak nak tmbh dosa lahh. .