Thursday, March 3, 2011

=)
lame tak update blog. .hee~~
almaklumlahh, ,ke-bz an dgn bisnes bersama rakan2. .
haha, ,mnggu nie lahh mnggu yg pling memeningkan kpale aku.
bnyak sngt problem . .hehehe. .tak pe lahh.
anggap ia sebagai pngalaman pertame. .
credit to all student 4 spa. .
thx so much coz korg snggup bekerje kras. .
kite tngok ape hasil nye esok ye. .
hope ia berjalan dngn lancar la ek .

hmm, ,minggu dpn exam. wahh. .
gile ahh, ,kne study add math + pa + ekonomi. .
bapak ahh kan . .
insha-allah. .aku bole jwb sume tu. .
takde mase lahh aku nak online nnti. .hmm. .
dah la , skang pon nak textng or on call, ade had . .
hishh..
ssh idup aku. .
tu la, ,ramai sngt scandal. .pyh !
tpi kan, ,ade kebaikan kot mak aku buat mcm nie.
time utk aku study lebih terjamin ohh.
'ingat SHEME kau tu tahun dpan nak SPM . .
masa depan kau tu . '
hmm,

rindu kat eman + puteri + bobo + a..p
=(

tibetibe je. huhu..
fhm2 la, ,adat org khilangan BFF . .

bye ~