Wednesday, March 16, 2011

mcm ape je ?


aku tak fhm dgn sesetngh manusia yg sdang syok! dilamun cinta.
bkn sebab aku jelez tau, stkat bnde stupido ni,hmm



see ! korang klau nak bercinta-cinton pon jgn la smpai makan diri sendiri.
ape korang ingt best ke hah ! jdi org tngh nie. .
pning tahu tak ? 
dngn nak pkir problem korang lagi + problem aku sendiri. .
penah korang pkir ? tak kan. .
act : aku nie tak smpai hati,
if someone tu ade problem nak luah kan dkat aku,
aku dngar je, then bgi jln pnyelesaian
*cehh~ dah mcm mama leha lah plak !
tak de la smpai nak mrungut mcm nie. 

nsihat aku lahh pada korang yag msih bersekolah tu .
jgn nak bercinta. study dulu..
pkir masa depan, 
ohh ~ lupe ! alahh, klau gagal exam bole tros kawen je kan. .
dah tak pyh tngok buku ..
korang tngok laki korang je. .
gud job bebeh !

puii!
mle mle jdi la mcm nie ,


akhir2 nnti hmm, korng pkir la sendiri !
ada akal kan ?


haram ! tak gune langsung..
baik korang troskan hidup dgn 
status : SINGLE !


lagi snang hidup baii!
haha


klu taknak hidup kosong pon, 
tak salah ade kwn llaki, 
tpi bgi jdi kawan saje !
tak lebih. .oke ?



kan best !
hee~~
bagi aku, ni la solution yang SANGAT-SANGAT baik..

thats all for today.

bye .