Tuesday, May 31, 2011

mood takde

hmm, no idea.

well. bile takde idea. mcm2 aku bole buat.
aku tulis berdasarkan ape yg otak aku fkir dan ape yg hati aku kate.
walaupon takde point kn. aku tak kisahh.

dlm mase ni. aku tnga online fb sambil texting dgn A. bkn adam okay. perempuan nii.

haha, die mencerita kan soal hati dan prasaan die terhadap 
admire die. hmm
layann je. admire die pndai dohh. 
mmg bodoh la die taknak en. orang tua2 kate tolak rezeki.
masalah nye. dkat aku die kate die tak nak. 
padahal, dalam hati ' wahh. die suke aku la. malu '
dua-dua aku knal. admire die ni nak kat die.
tpi care die yaAllah. bpak punye slow. 
tapi, care die yg agak lembab tu. aku minat! 
bdk tu cube jadi diri sendiri. die tak tiru sape2 pon.
jujor pada diri die dgn si A ni.
care lembab bdk llaki ni, menbuatkan si A ni jadi stress + gile 
dan mcm2 la. 
smpai kan nak buat ape lps ni pon die tanye aku.
*mmg aku stok mcm ni*
mcm aku plak yg nak kat mamat tu. huh! 
tpi memandang kan die ni kwan kan. okay aku tolong.
baik kan? hehe

bak kate eman: aku ni dlm bab mnyelesai kan msalah 
org mmg hebatt. tpi masalah sendiri? haramm.
hahaha.

well~ setiap manusia ade kelemahan dan kelebihan.
takpe la.
korang fhm, fhm la, tak fhm sudahh.
soryy, mood takde.