Saturday, May 21, 2011

takde kene mngene pon

- seseorang boleh berubah dengan hanya mendengar nasihat dri orang yg disayangi + diminati ? betol ke? 

act, aku pon tngah selidik bnde ni. tpi pendapat aku la. ia mmg BENAR. 

ye! jika kite disayangi atau diminati oleh seseorang, mmg bnde ni boleh jadi. kite boleh ubah die untuk kebaikan diri die sendiri. aku tak menafikan nye la. aku tak bnyak pengalaman lagi soal ni sbb aku baru hidup 16 tahun. so, bnde ni aku baru nampak cahaya disebalik nye lah. 

bagi aku, aku suke jadi orang yg disayangi, tpi bkan yg diminati. huh! if jdi seorang yg diminati ni. walawehh! ssah bhaii. rimas tu pon ade jugak. jenis aku yg tak suke dipakse mcm nie mmg aku akan rase bpak punye rimas lah. kejap-kejap nak tahu itu ini. MMG AKU SUKE NAK JWAB BNDE2 PRIVATE MCM NI! 

bagi aku soal,'awak tnggal kat mne? ayah keje ape? suke mkan ape? hobby awak ape?' serta soalan yg berkenaan dgn family + diri aku hanya org yang tertentu sahaja yg boleh tahu. bkn sume org kite perlu bagitahu kan? tambah2 plak org tu suke tnye 'tngah buat ape' setiap 5 minit. bpak ahh. sume aktiviti yg kite lakukan sume die nak tahu. ape kau fkir kau ni husband aku ? wekk~ please lahh. abg yeop aku takde pon tnye angah aku tngah buat ape. ayah aku pon takde die memanjang tepon tnye mak aku tnga buat ape. ni tak ! kau yg lebih lebih.

baik jadi yg disayangi. kite akan layan die penuh mesra. ecehh~ tngok pada keadaan la. tpi tak sume bnde kite mesti share dgn orang yg mnyayangi kite tau. tngok pada cerite la. NI PENDAPAT AKU, NI BLOG AKU, AKU PNYE SUKE LA. 

stress lahh. aku sekarang nie brada dlm dua-dua keadaan. dah tak bole nak pkir ape dah. tpi yg pasti aku akan lyn orng yg menyayangi aku drpd diminati. :D hehehe adil la kan. 


btw aku rndu giler kat bobo. 



takde org la bobo nak gnti bising kau tu.:(