Thursday, June 9, 2011

luahan hati ke hati ? 
WTF?


haha. serius! mmg aku tak sangke aku boleh 
ckap mcm tu -.-
mcm hape jerr.
tetibe aku masokk mood MATANG!
hah! lawak kan. 


bile bende aku rase serius.
serius la jadi nyerr. wa tak tipu lu bhaii.


memang kate kate aku kuar dari hati.
pelik?
-..-
pelikk itu menarik 


aku jadi blur bile aku dngar die ckap.
aku just amek point point pnting yg bole
diguna pkai untuk mase depan je la. 
ape yg terlintas dlm kepale hotak, 
itu la aku ckap.
senang sungguh kan?
kau ade?
*tangan ke dada mate ke atas.


aku cube jadi diri aku yg sebenar. 
tpi itu la SHEME YG SEBENAR.


yeah! bersyukur gile sbb aku jadi mcm ni.
hidup tak terlalu complicated.
:))
aku berpegang pada satu prinsip :


LUPAKAN YANG PAHIT,


 KENANGI SEGALA YANG INDAH.


if korang fhm dgn ayat ni. 
tahniah! korang bole pinjam bnde ni :)


kenapa aku suke prinsip ni? 
aku akan bgi tahu nnti ea syg.


tengs sbb sudi bace.