Monday, June 27, 2011

permulaan pagi yg sangat sangat huduh lagi bosan. dah la semalam tak tido. HAIH! ape jdi smalam? tak pyh tnye la. bia tu jadi kenangan aku . hmm. aku tak tahu ape nak jadi dgn aku skarang. aku sendiri pon tak tahu arah tuju aku. form 4 ni memenatkan kan? tadi en sekali lagi aku dngar cikgu dok bising kat telinge aku bhwasenye aku ni calon ketua pengawas tahun depan. YA ALLAH hai. giler hape? aku ni dah la bertugas pon malas, isi borang penalti pon dahh la selalu. apela sangat yg ade kat aku ni. bkn tu je. sejak bismi takde ni en. sume keje die sebagai editor sidang redaksi, aku yg kene amek alih. hishh. naseb baik aku ade sumber kekuatan. :) tengs :) kepale skang tnga kusut dgn | sidang redaksi | lawatan pengawas | jamuan hari pengawas | lawatan sambil belajar | tak pe la. tak baik merungut kan. redha je :)) anggap je tu dugaan. :)) semoga aku kuat untuk tempuhi hari hari yg akan datang.