Friday, July 15, 2011

15 aktiviti aku kat scola untuk 15 july ♥

- tiada mukadimah untuk hari ini. harap maaf -

1. aku bngun pagi lambat, walaupon aku tido awal :)

2. pegi scola dlm keadaan yg selamba!

3. ngadap muke cine yg slalu pangkah aku. mcm ***i. tak penah jemu ohh dia ni. smalam dah gadoh. sbb? haha. pertikaikan, knape aku dapat 2A dlm mid year exam.haram dohh.

4. nak lari dari cikgu su, sbb taknak msuk surau. tapi tak dapat :(

5. dah dua hari berturut-turut aku bace yasin :) slalu nya tiap malam jumaat je.  hehehe

6. blaja tatabahasa mmg best! :D

7. time yg pling aku skit hati. time ENGLISH. mmg macam ape ntah teacher.  sakit agakk nye. nak pangkah kteowg je manjang. nasib baek dia sorang je cikgu yg mcm tu. :P

8. masuk chemist lab, buat experiment. bapak lawak experiment group aku. 

9. buat petame kli nye setelah 3 bulan aku tak turon makan kat kantin, hari ni aku turon mkan nsi ayam. HAHA. tpi ddk salah tmpat! 

10. pegi bilik kaunseling. cte dgn cikgu julia ape jadi dkat class time english tadi. :(

11. dah tu, pegi bilik yap plak. setel kan hari pengwas. bpak pning ckp dgn dia.  ada je fakta yg dia nak bangkang aku :P

12. tngok bebubak laki maen badminton kat dewan TANPA keizinan cikgu. selambe kan?  HAHA. nabil pnggil suh ddk kat dia. ada bnde nak ckp. pegi punye pegi. rupenye dia nak ckp ' aku kalahkan dyorg tdi. HAHAHA ' cehh, hampehH padan la bju kau basah. geli aku.

13. msok klas lagi 5 minit nak blik. borak dgn shikin yg tngah kusut. takphm aku dgn dia.

14. aku dgn khal nak tngok HARRY POTTER ♥♥♥

15. keluar pintu pagar smkdhk dengan selamat.