Friday, July 8, 2011

8 fakta burok tentang aku pada 8 julai

cukup dgn 8 benda simple eh buat entry kali ni. kang panjang panjang bosan plak.

1. seorang yg cerewet.
-cerewet terhadap semua bnda. terutama dari segi kebersihan. aku tak suka org yg pengotor. sebab tu aku tak suka tngok org meludah. takde sivik!

2.  seorang yg pendendam.
- yerr. aku mmg pendendam. aku akan balas blik ape org tu buat. 

3.  suka tanggoh kerja.
- yg ni mmg hobby aku. aku pon tak tahu kenapa. pelik. punye la belambak keje aku kene buat. aku bole ngadap lappy tak pon bace novel. bayangkan la. dari pkul 10.30am sampai 5.30pm,aku boleh habiskan 1 novel. 


4.  pendirian aku tak tetap. 
- mmg pon. aku pon tak tahu. bnda ni dapat kesan melalui tulisan kita. tulisan aku tak tentu. ikot mood. mood aku baek, cantek la tulisan nye. kalu tak. fhm sendiri la. 

5.   kalu aku kata TAK, maka TAK la.
- kalu aku kata aku taknak. maksud dia mmg aku taknak. tak kire la ape pon. kesah plak aku kan. diri aku, suke hati aku la. :)

6.  mudah bosan bile buat something.
 - mmg tak dinafikan. bile ngadap buku je. mmg bapak bosan. aku tak tahu la mcm mane bebudak yg pandai tu bole ngadap buku lame lame. korang tak bosan ke?

7.  sensitif.
- kenyataan ni. sape yg kenal aku tahu la aku jenis yg mcm mane.   mmg kesian la sape yg kene layan sensitif aku ni. trimas la kerana sudi bersabar. 

8.  susah nak dengar cakap.
- jangan tanye mengapa la kan. aku ni keras kepala. 'nnti kejap' 'jap lagi buat la' 'saba bole?' ade je bnde aku nak jawab. kesian family aku. haha. asal kene marah je sbb bnde ni lahh. bnda lain aku okay je. 

macam mane la nak hilang kan bnde bnde ni kan. inchek bo saya kate, buang satu satu. masalah nye tak bole. 
dia akan berkait kait. HAHA. inshallah aku akan ubah sikit sikit. doakan la eh! bye!