Monday, July 18, 2011

nurul syahira yaman

bff aku yg tak penah lupe. hee~ knal dri mule scola rendah, smpai la skang. asal jumpe je kat pekan mesti tegor kan. asal jumpe je kau, mesti kau tembam sikit drpd aku. senang hati la katekan. tpi kau still cute + cantekk la :) 

rindu zaman kite scola same same kan. ddk dlm klas sederet je kite bertiga. (izyani skali). yg pling aku ingt skali en, time kite lepakk kat perhimpunan. kite  bertige asyik tngok gelagat cikgu rashidah (aku tak tahu kau ingt ke tak. kau kan mudah lupe :P ) mmg best. kemain gelak nye.

HAHA. masok boria + kawat kaki. samesame kan. kau ingat lagi tak sketsa boria. aku jadi pnjual barang. best dohh. time pegi rumah MB selangor tu, maen guling guling kat bkit runah dia. msok padang futsal dia bgai. hahaha. pegi mane mane. mesti kite satu bilik, rindu la wehh

duludulu kan kite ni kuno lagi. asal gadoh pas-pas surat. lawak ohh. mmg best kalu bace blik. tulisan pon still tulisan budakbudak. HAHA 

 dahh. aku tak nak cite lebih lebih. kang meleleh plak, bile tringat time kita sama sama dulu :)  


imy + ily = <3