Friday, August 19, 2011

:*

hmm. bngun sahur tadi teros tido balik. takde mase nya, aku nak tngok phone. selalu nya, lepas sahur aku layn mp4 dulu. tapi tadi. idakkk. ngantok gila. -.- so bngun pegi scola biasa lah lewat sikit since puasa ni. :) ingat en nak lepak dlam kelas. tapi, malas! sakit hati dgn riri #bkn nama sebenar#. mmg selamba bapak kau je bkak beg aku.WTH. amek segala harta bnde aku, untuk siapkan keje kau. wahh~ mmg barangbarang aku, bapak kau tlg beli. dah la tak mintak kebenaran, nak pulangkan, kau maen campak mane hala je kan. at least letak la balik kat tempat yg kau dah amek. aku mintak satu je wehh, bagitahu aku if kau nak pnjam pape dri aku. tu je. aku tak mintak lebih ;) simple kan.

yess! akhirnya. result exam aku meningkat. bersyukur sangat :) markah suma okay. ada 2A buat masa ni. bnyak lagi paper takdapat. hope gila add math aku B ;) doadoa kan la yerr.

puas aku pjuk kuhanesh nak suruh dia jadi geng aku dgn ecah untuk masuk pertndingn ape ntah under cikgu leha + cikgu julia. takpetakpe. kita dah deal kan? hehehe.

ptg ni tusyen takde. so, kemaen happy la aku. meng-online kan diri.#untuk mengelak kan tido time ptg# tapi mate nak kuyu jerr -.- saba yerr mata. ;)
last sekali,


miss dkat my sis
miss dekat eman bila kita lepak sesama. gelak gilagila.
miss dkat azam bila dia nakal.
miss dgn inchek bo bila you cube jadi seorang yg bajet cool
miss dkat tonet yg comel
tu je kot.