Thursday, August 18, 2011

:P

. baru minggu aku rasa keseronokkan hidup dgn kamu. yeah! kamu. kamu semua. :)
penatkan if everyday gadoh mcm ni. since this week, aku cube tabahkan hati + tingkatkan kesabaran serta keimanan diri. tapi harini, sume tu still kekal, cume kau yg telah berjaya men-fedup kan aku. bagi aku rasa bersalah tahap cipan punya lahh. -..- cuba jadi macam dulu. tak ada istilah ' gadoh '. hmm. serius! mmg aku tak bajet gila jadi mcm ni. kau nak org fham kau. tapi kau ada faham aku? bila aku tnya, kau kata, kau fhm aku. padahal. HARAM wehh! aku dah cuba sedaya upaya untuk faham kau. at least aku faham kau jgk drpd tak. kan. kau jgn pkir kau bgos la wehh. kau pkir kau punya marah + keras kepala. habis tu kau tak fikir aku?  malas nak cakap ape. if aku cakap, kau akan kate ' yerr, i akan berubah '  kata kata kau boleh pegi mam! WTF. bila la agak agak bila kau boleh berubah kan.

maaf. emosi tak brape nak stabil. kbai
#takde kene mngena dgn awk#