Wednesday, August 10, 2011

paper paper paper

holo guys! minggu ni agak ke-bz an sikit. almaklumlah. exam kan. hee~.  tekanan mmg tahap melampau lah mnggu ni. harini, agak free, sbb besok aku ade satu paper je. pastu habis! yeay! tnggal paper pj + sivik. apela sangat kan. *ecehh. belagak. mcm bole dpt A+ je. hehehe. inshaallah. slame ni pon dpt A jgk :P pagi tadi, paper akaun. huh! bapak susah. #takde bende yg senang la dlm dunia ni# mengagau jgk la. smpai bebudak bio tolong kirekan. punce nya tak cukup mase. sejam je kot. nak kene buat bnyk bnde. tpi nak buat mcm mane. dyorg kire kan pon, akaun aku tak balance. salah jgk jadi nya. :( dah dpt byangkan dahh, mcm mane nak ngadap mummy fadilah mnggu depan. mahu dia mnjerit satu klas. sdangkan budak cine yg pintar pintar tu pon tak sempat nak siapkan. nikan plak bdak mcm aku. yg slalu dpt T_T hahaha. takpetakpe. nasib tak menyebelahi aku. #percaya pada nasib, okay!# paper math, aku bole jawab. hee~ *bangga jap*

dah 3 hari berturot turot, study dgn yasin + kuhan time dlm class. bebudak laen sume dgn puakpuak dyorg. disebabkan, aku malas nak bercampur gaul dgn dyorg. #act, dyorg kang melencong kat tempat lain. aku nak study! bkn nak melencong# so blaja la dgn baby aku dua org ni. ddk semeja lain kerusi. aku study addmath, dyorg study add math. dyorg study sejarah, aku study sejarah. aku study akaun, dyorg study bio. tapi still ddk semeja. adelahh beberapa pasang mata, pandang ala-ala, tak puas hati gitu. kiteorg bkn kesah pon. niat nak study, bkn nak menggedik. :) 

btw, ddk study dgn bebudak laki, lagi best. care blaja dyorg lain dgn bebudak pompuan. aku lebih mudah fhm bile dgn bebudak laki. tak fhm tanye je direct. tak pyh la korg nak cover ketidak-pandaian korg tu. tanye je direct. :)) 

last skali : setiap hari, pemberi semangat aku, akan bagi semangat untuk jawab exam :)) tq

kesimpulannya. minggu ni exam week. wish me luck ea.