Friday, August 5, 2011

kesian eman

cerita nye mcm ni, mlm ahad aritu, aku call eman. tngah asyik borak borak. tetibe masuk si azam aka boyfie eman. sibuk je la azam ni. hehe. then aku ckp ngn eman
 'man, azam eh? aku nak ckp ngn dia.'  eman pon bagi laa. hehe. hujung hujung ayat aku, aku ada ckp dgn azam. if dia puasa penoh thn ni. kiteorg declare couple. dgar dek eman. marah dia. azam pon setuju jer. kes nak bgi eman jeles. malang nye. eman tak jeles pon :( kesian kan. 

keesokan hari nye aku tngok kat fb : 


relex laa man. takde nye aku nak amek azam laa. dont worry babe! 

then, mlm tdi aku dpt text dri eman. biase la eman ni. gadoh ngn azam lahh. pepagi. aku dah text azam, tnye ape jdi. aku ni umpama penghubung dyorg time gadoh + mmikirkan pyelesaian untuk dyorg. baek kan? tu lahh, untung sape dpt aku. *ujob kejap. around 2++ aku online. tengoktengok, 

hahaha. bapak lahh kan! maen tukar tukar plak. azamazam. dlm senyap senyap, nakal ea. jgn smpai eman marah sudah. pi pujuk eman dulu. bru boleh gatal gatal ni. get it dear? 

kesudahan nya. dyorg ni BFF yg pling aku sayang. <3<3