Tuesday, August 16, 2011

waiting for something :)

. hmm waiting for something special. but tak tahu bile nak dapat. kate this week dpt. dah la kamis ni nak pkai. hmm. nak tnye, tak berani. serius! mmg tak berani. tak pasal pasal, jadi isu besar nnti. tak snggup i. =(
mood skrang mmg tngah sadis =( #tipu.# rindu eman sangat sangat. nak call, tapi dia mesti ade PRAP. taknak kacau dia. dari pagi smpai 2.30 mmg mood aku happy gila. tu lahh org tuatua kate, jgn suke sngt, nnti suke jadi duka. yup, ak sokong dgn dongeng tu. :) sbb bnde dah jadi kat aku. buke tadi pon aku makan kuih je. takde selera. drpd lapar tngah hari tadi. teros jadi kenyang. org lain bapak selera. aku? haram!
now. 9.47pm. aku tngah chatting dgn faiq. lame gila tak tegor dia. mmg rindu gila lahh. best!

one more thing. kenapa setiap kali aku online fb, aku nak search org lain. tapi knape nama dia yg timbul. faham tak. aku tak suka. aku dah remove kau. so buat ape lagi kau mnyemak dlam hidup aku. dah cukup diam!

*haha,baru lepas oncall dgn eman + azam :)