Sunday, September 25, 2011

23-24 NOV 2011


semalam dgn dulu semalam bz laa jugak. tapi sesiape text or call, aku masih bole reply + pickup. haha. aku tngah berjinak-jinak dalm bidang photograpy. semalam aku punye second free job. just nak cari pngalaman jerr dulu. asal ade event jerr. confirm aku heret 1000d aku tuu. at least yg tak elok tu boleh diperbaiki. aku dah ade kemajuan. hahaha. dah pndai buat gambar blurr-blurr bagai. a.yeop aku pon kalah. cuti scola ujung tahun ni, kene masok class photograpy MAYBE. haha. baru nak blaja kan. 
btw, aku minat dngn gamba hasil kerja tangan aku nii. #bangga tak, sekadar nak share#


takde la se-smart mane pon. tapi okay la kan. nak jadi macam a.mk or abg aizul kan. mmg kepayahan laa sikit. kene blaja slowslow lahh. 

ingat sikit. awak tu nak SPM dah tahun depan. takpyh nak berangan tinggi sangt. 
okay. kerja aku akan terhenti buat sementara untuk tahun depan. FOKUS.  tu lebih penting ;)
tu penentu arah tuju hidup aku. 


btw. thanks tu kak intan + husband sbb sudi memandang ke arah lensa camera saya yang tak berapa nak mahal tuu. <3 #candid dari tepi#

okay. aritu en, eman call. tapi tak sempat nak borak lelebih. dia ade hal. aku nak call dia. tapi aku free time memalam. mesti dia dah tido. hmm. 

tetibe? haha. kesah? 

sabtu lepas *semalam le tuu* act aku nak kuar. nak buat cam mane kan. takde rezeki. hmm. sadiss. sikin + fatin + fifa ade ajak pegi beraya. satu: aku takde transport. #sbb utama# dua: aku takde kawan macam eman. tiga: aku jadi gambargrapher. empat: dyorg yg buat openhouse tu macam ajak-ajak ayam je. 

kay. sbb yg keempat tuu. maybe korang pelik kan. prinsip aku nak menapak rumah orang ni, mesti laa, dia sendiri yg ajak aku. text? haha. mmg tak laa. if kau jaoh yerr, aku faham. celah mane kau nak jumpe aku kan. ni setakat jumpe tiap2 hari, kau nak ajak dtg rumah kau, tapi kau text. hmm, nampak benor tak ikhlas nye tuu. then, kau suruh org lain yg ajak aku pegi. wahh~ ramai balaci kau kan. yg ni mmg tak kan laa. nak ajak org pegi rumah kau. 'open house' tapi kau malas! taknak ajak sendiri! :P

trip ujung tahun ni, maybe jadi. budak 3 berlian join sekali. hahaha. mintakmintak cukup 40 orang. tak pyah nak meraih simpati dari sesiapa dah. lokasi? masih dalam perbincangan.

?apekenemengeneakudenganeverlast?