Monday, September 5, 2011

3 days in short

nak share ape eh? bnyak sngt nak share. tak tahu nak pilih yg mane satu. sampai tak ingat dahh laa. kay. jumaat lepas kan aku baru balik dri kg. sampai umah dalm pkul 3 ++ kot. then ptg kuar. bajet nak melepak. akhirnya, melepak jugak tapi sorang. ;) best gila. then lepas maghrib. puteri ajak kuar. hmm, kuar je lahh. around 9, aku choaw balik umah. TAPI, tak smpai umah pon. dalm pkul 11 baru smpai umah. ape aku buat? hahaha. jgn tanya lahh kan. jalan sorang sorang tu dah jadi satu kepastian. pengakhiran hari yg penuh dgn masalah mungkin!

then sabtu? ape aku buat ek? ohhhh. bngun, tolong mak aku prepare sarapan. menu: nasi lemak. then buat akaun. mmg pening kepala otak. dari pagi smpai tngah hari macam tulahh kan. satu text pon aku tak layan. cube untuk tidak bergantung hidup pada org lain. dan juga cube untuk menyendiri buat seketika. satu pertemuan yang tidak dirancang terjadi. dari pukul 6 smpai 8 ++ maybe. dalam 2 jam la kan. but who cares? hahaha. sejam pertama mungkin cube mnyelesaikan pape yg patut. tapi aku memilih untuk berdiam diri. ;) #betoltak? * sapeyangjumpeakutujelayangtahu# then sejam yg lagi? happiness!  yeahhh. sepanjang perjumpaan tu #ayat formal gilakan# kengkawan abg aku datang.  yg pling best. haikal singgah rumah aku. hahaha. tapi time tu hati tngah sakit. so, aku tak kesah sape dtg or what. sesi pencabulan fone aku berlaku disitu. fone aku adalah privacy aku. tapi nak buat cemane. dah takmampu nak buat pape. cube untuk beralah. dan aku juga telah memberikan sesuatu. #bangga jap. yla 10 bulan baru dapat satu ;p# 
macam macam berlaku. malas nak cite.


haaa. tu lahh kesudahan nya. meminta untuk kembali pada masa itu. ;)
conclusion nye : jom main mercun dalam bilik!
pengakhiran hari tu. agak menarik laaa jugak. setelah dimarah, akhirnya 'masih ada yg sayang'

keesokkan pagi nya = ahad. aku pergi tngok atok aku kat kuala selangor #yerr aku mmg bnyak atok + nenek# pegi beraya lahh senang cite. 

#tak comel macam korang ;)#

mmg best. rumah dekat dengan sawah padi. sejuk je mate memandang. burung mmg belambak gila wa cakap luu. huh! mmg best lahh. 

thats all, for today. <3