Thursday, September 8, 2011

;)

if rase boring nak bace dgn ape yg aku nak cite. klik sini !

pegi scola mcm biase lahhh. bwk dslr tuhh. keje tak habis lagikan. so, kene buat bagi habis. then sampai class, tnggu yasin masuk coz nak bgi dia bwk dslr, aku kan kene ronda satu scola. takde keje aku nak angkut. hee~ class pertame utk keje aku + crew redaksi 3 intan. mmg macam taik lahh wehh. budak dia, punye lahh bebal. rase macam nak lempang je. -..- class dyorg je dah amek 40 minit. yaallah hai. mmg aku hangin gila. sepatutnya, 40 minit tu boleh dapat 3 calas. ni takk! aku mmg anti gila dgn class tu since pagi tadi.

time akaun tadi, mmg best. cikgu fadilah, tak tnye pon keje yg dia bgi dah berbulan-bulan tu. mane tak nya, bagi yg format lame. mmg aku faham sangat lah nak buat kan. dia just tnye pasal keje kursus je. nasib keje kursus aku dah setel. ;)

'sweetheart' saya kedekot, taknak share katakata hikmat dia ;(