Tuesday, September 6, 2011

bored

sebelum tu, if rase bosan dgn ape yg aku nak cite, klik sini

yerr. semalam? hari first scola. huh! dah la kene pakai jadual baru. tak best langsung. so mulakan langkah dengan title 'pelajar sekolah'. masuk kelas mcm biasa. then mulalahh share sume cite. mmg takde sorang pon yg diam. aku? hanya diam sewaktu cikgu di depan mengajar. #kenyataan ni. cube BERDIRIATASKAKISENDIRI# kay! malas nak cite pasal scola. tak best mane pon. then, balik dgn fatin sekerat jalan. tetibe ayah aku sampai. buat penat je -.- haih! ptg kuar.. #takkenemarahpon# biasa lahh aku. main kuar macam tu je kan. then call tanye aku kat mane. kesah? kebetulan kot dapat lepas smalam. alng alang kesihatan buat sembur sembur bagai. baik aku blahh. ddk situ pon buat ape. *thanks sbb antar owg.* taknak ckp lelebih. kang bangge ;p <3 malam? hahaha. takpyh ckp. mmg sakit lahh. masuk bilik, buat hal sendiri. then kuar dgn ayah + mak, pegi FM #FM jeyangadekatsini#  dahh. aku rase cite aku takbest. wth? kesah plak kan. blog aku. bkan blog kau.

harini? pegi macam biase. sarapan air milo kotak dalam kelas. then pegi buat pape yg patot lahh. ketua biro kawalan pagi nii.#yer aku seorang pengawas#

nahh.. bukti!

aku rase tadi, aku just blaja addmath je. dah sume cikgu yg ajar class aku ada mesyuarat lahh bagai. so, aku mnyiapkan segala keje scola yg tertnggak.  act, blik 2.30, tapi kiteorg selamba pegi mntak kebenaran kat cikgu su, nak balik awal. hahaha. dapat wehh. hahaha. excited gila nak balik. coz sume keje dah siap kan. so blik just study mcm biase jelahh. kayy. choaw~