Wednesday, September 28, 2011

im back!

#credit to mr.google#

sweet gila aku tngok korang. sape? hahaha. bialahh. #ada unsur kecemburuan di situ#
kay! mood aku dah kembali seperti biasa blik. hope kekal sampai bilebile. *sedangkan laut pon ade pasang surut, ni kan pulak mood kau* takpe. tu harapan jerr pon. ape jadi kat aku? tak payah buat buat kesah la. aku tahu korang tak kesah. hihihi. lame gila tak chat + wall-to wall dgn nabila + deena. serius! mmg i rindu dekat you+you. hee~ eman? patah keriuk pecah relai dah. since dari aku kenal dia. masalah tak penah henti pegi kat dia. habis satu, satu yang datang. pity you girl. aku ada dgn kau laa. tak lari mane pon. just aku tahu life kau skarang. kau jer yg tak tahu life aku. life aku dah cukup bahagia walaupon tanpe kau disisi. kau tetap dihati laa. aku taknak cite kat kau selagi problem kau tak setel. nnti kau jeles. biar sukaduka tu kite bersama. 

aku rase menyesal laa plak pegi scola. sbb? aku tak blaja ape pong! sume cikgu bz. ada yang kursus la, apelah. haih!nasib baik class tu okay. masih bolehh menyewel antara satu sama lain. walaupon solihin takde :( bosan jugak sol takde. takde org yg boleh jadi bahan. asyikasyik LY dgn kuhan + yasin. rutin aku harini. gelak dgn khal + nabil pasal video yang punit buat. hahaha. mmg lawak. dahtu 12.30-1.20 dduk kat dewan. ade majlis perpisahan. aku? hahaha. pengawas kan. duduk luar kat blakang dewan. mengantuk kot ddk kat dalam. so aku bgi cikgu buat pilihan. 
>nak saya tidor ke, nak saya berjaga< hahaha. sukehati je. dah dapat kebenaran balik awal. tapi aku still bole lepak dgn 3 ber + efa kat dalam scola. takde la. tunggu ayah aku amek 1.50. nak balik jalan kaki? sifat M masih menebal dalam diri. :))

tahutak. paper exam aku yg pertama aku ape? akaun bhaii. OMG!OMG! OMG! menggigil kepala lutut nak jawab. deal dgn sweetheart 5A. tapi aku tak berani nak take it. so, aku leave it. 3A or 4A dah memadai. coz aku punye result yg barubaru ni ada 2A je pon. naik takpe. jangan merudum jatuh tergolek kat bawah dah. exam kali ni, penentu tov aku next year. what? next year aku SPM? alaaaa~ cepat nye la waktu berjalan. mesti aku rindu time scola kan. cover depan majalah scola dah nak siap. yeay! jenoh semalam aku buat dgn cikgu hajar + crew redaksi . thankss guyss, sbb sudi stay. thankss jugak kat cikgu hajar coz belanje kiteorg sume makan. hee~ fyi. aku ni liat sikit bab makan makan ni. kene deal dgn sweetheart baru terhegehhegeh nak makan. <3 

conclusion dari bebelan aku hari ni :