Friday, September 2, 2011

kusut -.-

persoalan yang mengganggu fikiran aku, since tadi lagi. if kita sayang someone tak semestinya kita suka dia kan.

kay, ni jawapan aku:
- bagi aku, mmg betol. if kita sayang someone, tu bukan bermakna kita suka dia. kayy,. aku berada dalam situasi ni. org sume pakat kata aku suka dia. yoyy! pleasee okay. aku tak suka dia. aku cume sayang dia je. syang dia like syang bff. tak lebih. ce korang byangkan. bff korang chaow mcm tu je. ape reaksi korang.? aku? rase macam dipergunakan. if ade depan mata, mmg ringan gila tangan nak sepak dia lajulaju. mmg aku tak menafikan. contoh la kan. if aku hilang eman. #mintakmintak TAKKAN jadi# mahu mati kutu aku. tak tahu nak cite sume bnde kat sape? ingat senang nak cari BFF #bgi aku la kan# ssah nak cari ganti, time aku ssh + senang, eman still ada dekat dgn aku. mane nak dapat org yg betol-betol faham aku. ssh la wehh. kayy, mmg aku ngaku. aku mmg sayang kat eman. syang gila. if dia takda. mane tempat aku nak luahkan sume bnde. so. pleasee la jgn salah sangka. kenapa sume org mesti ckp bnde yg same? tak sume manusia jhat kan?    jangan fikir diri sendiri tu baik. allah tu maha adil. setiap manusia mesti ada kelemahan dan kelebihan. otak tu jgn nak negatif sangat lahh. buat tambah dosa kering je. korang takde kat tempat aku. so, korang tak rase ape aku rase. hidup dalam dunia ni, takde satu pon yg mudah. even kau nak makan pon. kene belajar dulu. mane ada manusia time umur setahun dah makan normal macam umo 30 tahun. tu jadi if kau terencat je lahh. dah jgn nak pikir negatif bnyak sangat tentang aku. aku mmg jahat. tapi aku masih dapt berfikir yg mane burok yang mane baik, yang mane kawan, yg mane lawan. enough kayy.