Tuesday, September 20, 2011

sekian

malam ahad. promise dgn sweetheart balik scola before 3. mintak nak potong rambut. bagi. tapi macam tak ikhlas. takpe faham. nak bgi fair kan. berlaku pertelingkahan? dapat diatasi dengan baik. thanks. ily.  terpakse bace blog ---- tak bace kang tacing kan. sokay. tiaptiap hari owg bace blog tu, post yg same. takdenye nak tngok older + newer post. special dedicate kan. hargai. bukan senang tu. same goes tu harini. balik before 3 jugak. tapi nak telebih pukul 3 tu, coz hujan kan. nak balik jalan kaki mmg bole. kang dslr aku jahanam kau nak ganti. hahaha. nak dapat satu pon susah. huh! tidak laa wehh. tukar DP sume bnde lahh. sory, lame aku tak update blog. tak sempat. harini bnyak melepak dgn sol + sikin. bergosip dgn efa. memekak dgn khal. mmg happening. pepagi dah gadoh dgn yap. aku yg buat story board. sukehati aku lahh nak buat cemane. yg dia nak letak besarbesar tu buat ape. kau ingt, kau tu special sngat ke. aku editor laa #ujob jap# sakit jerr hati aku dgn kau. ngadu kat cikgu su. cikgu su pon malas nak cakap pape. aku dah ckap dari kamis lepas lagi, yg ada sesi fotografi harini. dia bole menonong, masuk class. pastu memekak, ckap tak bgitahu dia awal2. dah la cikgu hajar + cikgu zaida takde. macam nak nngis :( yerr. harini aku bnyak study kat scola. sikin ajak turun kantin. aku follow jer. turunturun jer PAPP! nampak enenmy di depan. fire!fire! hahaha. terbantut nafsu makan aku. last2. lepak kat kantin dengan ainoor sambil tnggu sikin makan. cari bahan bi sesame dgn sol. lawan sape dapat pling bnyak. hahaha. persaingan yg sihat berlaku disitu. #kau ada?# texting texting texting. choawwwww~