Tuesday, October 25, 2011

25.10.11

life aku hari ni? hahaha. okay kot. sakit tekak bhaii. suare pon takde. ;(  baca blog azam. hahaha. azam azam, ape eman buat? tahu dahh. sheme dah bace blog eman. lawak laa korang ni. sokay laa. chill okay. malam ni aku ditinggalkan seorang diri. act bkn malam la. since ptg tadi lagi. kejap timbul, kejap hilang. macam biskut. okay fine! aku faham situasi + keadaan. :) masih boleh senyum lagi tu kire okay laa. cume aku tak mampu nak bercakap, sebab suara takde.

kecian cik mp4 aku. tiaptiap hari kene charge. mane taknye, aku gemar benor dgar nya. volume? T_T. yer tak lebih 30++ dah promise kan. mood aku terletak kat mp4. sweet gila bila aku bace blog kak aina. romantic sungguh cerita cinta mereka. 'sweet couple'. tnggu jugak a.an update cerita dia. tapi tak. hmm. serius. malam ni bapak bosan. sweetheart? haha. bz dgn trip dia. malas nak kacau. cume nak pesan, jaga diri. jangan lupa makan + makan ubat. cukup la kot.

okay guys. gtg. mood aku sedang berlarilari anak di persisiran pantai. cewahh~


lots of ♥