Thursday, October 27, 2011

26 oct.

okay. semalam hari yang aku rase macam ba alif ba ya. serius.

yerr. bagi masa dekat sweetheart spend time with cousin dia bagai lahh. sokay. faham situasi disitu.
ptg? pegi kemas umah yang nnti aku nak pindah tu laa. dgn hujan nya.  takpe. teroskan jugak kerja walaupon ujan. who cares? at the end. padan muka aku. datang sekali sume pakej! tak padan dengan suara serak serak basah. alihalih, takde suare teros. dah diam! tahu korang nak gelak kan aku.

malam. jangan di tanya lahh. terkejot+ frust + sedih + tak sangka kot. memang tak bajet jadi macam tu. aku memerlukan seseorang. :( kenapa? mengapa? bagaimana? aku tak faham kenapa jadi macam tu. salah ke aku cerita sume tu. at the end. aku tinggal seorang diri. terkapai-kapai cari kayu untuk aku berpaut daripada hanyut kelemasan. tunggu dari pukul 9.00 sampai 6.00. dapat call. bila nak pickup, NO NETWORK. macam cibai. okay fine. sabar menunggu. senyap. sepi. sunyi. pagi yang sunyi. rumah aku cume dapat dengar suara soffi merengek nak susu. untuk menghilangkan segala rasa yang aku rasa, capai mp4. dengar 346 buah lagu. sampai part lagu patah seribu - shila amzah. aku dengar. aku hayati. lagu tu. aku suke dngar lagu tu. tapi aku taknak benda tu jadi kenyatan. then bngun, terus solat. cube untuk lelapkan mata. tapi, tak boleh selagi aku tak dangar suare dia. aku tahu dia marah. dah cukup. kesat air mata kau.

terhenti seketika. lagu jangan lupa namaku bermain di corong telinga.
Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

lamunan terhenti. cube call. kay dahh. 

berangan dan teros berangan. keadaan tidak sesulit ini. tabah menjalani segalal-galanya. andai saja aku selalu ada sebelah dia? aku nak realiti. sepanjang masa. setiap jam, minit dan saat. okay dah. mesti rimas kan. lenyapkan angan angan yang mungkin tidak menjadi realiti. 

makan aku tidak teratur. ubat aku still makan. :) 

lots of ♥