Saturday, October 22, 2011

day 4 : 10 things you want to say to one person

#eman#
even aku takde dekat dgn kau. kau still ade dalam hati aku. kite samasama perlukan each other kan. ape pon keputusan kau. fikir yang terbaik. im always besides you <3

#fifah + fatin#
thanks sbb korang selalu buat k.sheme happy. air jagung tak penah lupe. selalu teman k.sheme balik scola. pegi kedai, beli itu beli ni. best! sayang korang.

#akak#
even aku dgn kau dah tak serapat dulu, bukan bermakna aku dah lupe kau. aku bagi kau masa untuk kenal diri kau sendiri. like ' berdiri atas kaki sendiri? ' rite? 

#khaleeda# 
kengkadang kite tak sependapat. tapi selalu bersama kan. even aku jarang storymory dgn kau. kau tetap bff aku.

#kuhan#
thanks dude. kau selalu ada dgn aku bile apeape jadi kat scola. kau bnyak cover aku. thanks alott.

#mama leha#
cikgu selalu tolong saya. aww~ best dapat kenal cikgu. 

#nabila + deena#
you bnyak tolong i. hee~ mulamula like duadua macam sombong. bila dah kenal. BEST sesangat.
 ily la darl! 

#azam#
kuatkan semangat. hadapi dgn tenang. Allah tak kan bagi dugaan kalau kite tak dapat hadapi nya.
 i know, you can do it. apeape, sheme ada kay.

#sweetheart#
never leave you. always in my heart. awk yg pertama & terakhir. ily + imy <3

#anonymous#
Stop with how your acting. You pretend you don’t know what’s going on but you know your the one causing problems.