Sunday, October 23, 2011

day 7 : 10 important people



KENAPA MESTI 10? HMM. OKAY!

VERY MOST IMPORTANT PEOPLE IN MY LIFE ;)

# of course la family aku. without them, mesti hidup aku terkapai-kapai. 
i ♥ my family so much. #

#yup. sweetheart. kau ada? kay. aku tahu, korang mesti pelik kenapa aku selalu mention this word. tapi tak penah bgitahu siape kan. sorry. cukup korang tahu dia seorang yang penting dalam life aku.
dia sangat omel. kan? #

farah aiman


khaleeda

mat jiwang?



e'en

sikin

bismi #walaupon selalu gadoh#

kuhanesh #penyelamat aku#

naqib @ awip

this two cute girl. afifah + fatin

kay, 3rd kan. of course la kawan aku. yg kat atas ni sume kawan aku. tak bermakne gmbar korang takde, bkn kawan aku. still kawan laa <3

next. my beloved teachers. tanpa dyorg, bodoh la aku jawabnya. 

cikgu hajar. <3 mama 4pa

then, my good listener

c.leha + c.julia aka mama 4spa

next? hahaha. segala watakwtak sampingan la. korang pon tahu kan?!