Friday, October 7, 2011

jgn bnyak gelak, nnti takingat ape yang dibaca

yaeh. harini start final exam aku. paper first? seperti yang korang tahu, AKAUN laa. mlm tadi dari lepas isyak, aku study sampai dekat pukul 12 kot. ntahh tak perasan. tak tngok jam pon. malas! walaupun aku ni pengemar jam. hehe. aku tak bole study dalam keadaan yang senyap. nathh. aku rase macam ape jer -.- dngar lagu or texting tu dah memadai. korang aku tak tahu laa. dapat semangat serta nasihat yang jarang diberi. bila diberi, terima jela kann. walhal, payah gila nak dapat nasihat macam tu dri awak psstff.
hargai sangat. :)

yess. berjaya mencelikkan mata jam 5 pagi. padahal kunci jam pukul 4 pagi. tapi aku bantai tidur. alihalih, pukul 5 jugak aku bangun. hehe. start dgn iron baju, then study jap. pastu mandi bagai sume laa. saat yang setiap pagi aku harus lakukan ialah : mengejutkan sweetheart. taknak cakap ape la kan. bape belas kali tak jawab ntahh la. sokay. class pukul 10. tak marah.  bgi chance lagi adelahh. pastu baru kemas beg. milo sekotak + roti menjadi breakfast aku.

pegi scola, menyelinap masok pintu belakang. mals nak ikot pagar depan. HAHA. hobi tuu, pastu ape jadi? hmm, faham je laa. teros ke surau. program kerohanian. then mengelabah nak masok class. meja tak susun lagi. menjadi perhati an ramai coz bebudak 4SPA sume kuar awal. haha. kesah? mummy aku bagi green lite #jeles la tuu#

soalan akaun. paper 1 pon susah ni kan plak paper 2. aku bajet LULUS  je. inshaallah. paper 2 aku ade tinggal 1 soalan. tak sempat. hmm, sadiss gila. sory cikgu <3

balik jer teros capai fone. #bagitahu dah samapi rumah. tak merayau# then dalam pukul 4.00 aku siapsiap la nak pegi tusyen. text bebudak, tanye ade tusyen tak. #cikgu takde num aku# sorang pon tak reply. alihalih. boboy aku reply. kuhanesh laa. dia yang bgitahu, takde tusyen bagai. kay habis situ. around 6, bebudak yang tak reply text aku tu, text + call. ADA AKU KESAH? sorang pon aku tak layan. hambekk. bagi korang rase sikit ape yang aku rase tadi.

gtg uolls. takecare. lol<3