Friday, October 21, 2011

setahun dah eh?

pejam celik pejam celik. tuptup, dah setahun rupenya aku mengenalinya. ntahh. aku pon tak tahu apehal aku rajin plak mengire nye bagai. sedangkan aku dgn eman pon aku tak penah kira. hehe. nnti aku imbas balik man eh.;)

<3<3
satu perkenalan yang tak penah aku jangke. bila dah kenal, taknak pisah. same goes to eman. relationship yang ajar aku pasal hidup. apa tu hidup? dari situ, aku blaja sume bnde. thanks sangat. maybe aku tak dapat ubah dia pape. tpi dia yang bnyak ubah aku. pemikiran + perangai + cara life aku, alamatnya sume bnde berubah bila kenal dia. walaupon, maybe korang kate life aku di-control. ehh? bagi aku TAK! sume tu yang mengubah aku. ubah segala-gala nya. hmm, of course dalam setiap relationship tu ade salh fahm, bergadoh bagai laa kan. tipu la korang if kate korang tak penah ade salh faham kan. tacing sane sini. but, that is how relationship is tested. kan? setahun? bnyak sangat dugaan yang kiteorg berdepan. pahit, manis, masam , payau sume ada. tapi still bertahan. kebesaran Allah mungkin. sorang panas baran, sorang lagi relax. sorang tacing, sorang lagi pujuk. biasa kot. aku tak tahu laa kan. always ada dengan aku. gelak, sedih, nangis sume ada. cume tak penah tngok aku ngis depan mata je laa. payah sikit. THANKS FOR EVERYTHING and SORRY FOR ANYTHING.

tah dah tahu nak tulis ape lagi. hmm. chaow!

lol <3
*act, bnde ni niat aku nak post rabu lepas. tapi exam kan. sorry again.