Tuesday, November 22, 2011

aku di tag? WAHHH

hello guys. act, aku dapat tag dari izzah. maybe younger sis laa. dia tag kat aku 27 oct. baru sekarang aku nak buat. bapak terhengeh-hengeh kan? lately bz cikit. just sempat update pasal diri sendiri jee.

ni rules yang perlu aku ikuti :)


kay.11 thing about me? wahh. aku dah buat dah ni. klik sini. but kat sini ada 10 je. 
ni yang ke 11

---> aku buat keje tak berbayar. candid pic. sbb, indah gila bila
 kite tngok pic yang kite candid tu.lawak :)

ni soalan yang diajukan kat aku. berpeluh jugak la nak pikir jawapan nye. 


 1.
 aku nak pegi NAMSAN TOWER, SEOUL, KOREA :)

Namsan locks of love, Seoul, South Korea

2.
chris pine

robert pattinson

= sebab nya, ntahh. aku suke tngok muke dyorg dua nii. kBaii

3.
makannan febret aku :


minuman febret aku :


4.
waktu lapang aku, lebih suke membuang masa dengan melayan lappy + mp4. 
if datang mood rajin, satu rumah aku kemas :))

5.
at least lima blog jerr. pemalas sebenarnye nii.

6.
daripada lima blog, aku bagi satu je la eh
blog kak aina
= sebab kan, citer dia sweet gila.:)

7.
ntahh. setiap kali bende tu pahit, malang la jadinya. senang kan?

8.
wahh~ blambak. 
antarenye:


1st time :))

9.
alergic? ohh. tidak. :))

10.
alahh, part binatang nii yang aku pasrah sikit. 
ramarama bole la kan.

last:
tidak la setiap hari. tapi selalu :)) 

thanks sbb sudi tag. aku nak buat ni ending dia. if sapesape yang sudi nak buat. buat laa. pegi kat blog izzah then korang buat laa. pastu pepandai laa hidup. BHAHAHA. bole kan? have a nice day :)) chaoww~
lots of ♥