Tuesday, November 1, 2011

:)

bila tngok gelagat soffi mase nak tido, merengek nak susu, marah bile orang tak angkat dia, nak tido kene orang ada dgn dia, segala-gala nye laa buat aku teringat dekat haikal. dulu, time haikal ada, mesti aku tido dengan dia.. dah tak boleh pisah dahh. walaupon bergadoh, tapi sampai part nak tido, nak suruh buat susu, mesti dia cari aku. tapi tu sume dulu. :( bila ingat balik mmg rase macam nak nangis. bila tido, maybe dah jadi habit / tabiat buruk dia kot, mesti pegang tangan. aku pon tak faham kenapa. haikal mesti macam tu. 1st time tu agak pelik lahh. tapi bile lama-lama macam ni, mmg rase rindu. tu sume dulu. sekarang? tido dgn anganangan serta berangan. hebakk tak? kay diam. dahh. aku taktahu ape yang aku cube sampai kan. tapi ntahh laaa. 

SOFFIYA

lots of ♥