Thursday, November 24, 2011

hangout!

harini lepak mid dgn eman + awip + bismi + adam #bru kenal#. act fifah + aida + aina pon ikot. like aku cakap laa. pegi satu train, sampai sane masing-masing :) so, sampai sane, bebudak 3 org nii, blahh laa. kteorg sume, teros naik beli tiket. nak tngok movie. :) bismi belikan. perbalanjaan aku ditnggung oleh eman #setengah je laa# hadiah besday aku. :) thanks sesangat eh eman <3. then gerak pegi brkfst. layan HAPPY FEET! serius. best gila wa cakap luu. :)) nak tngok filem melayu, tapi bole tngok kat malaymovie nnti. :) #cikgu hajar yang ajar aku buat macam nii# twilight kluar 24/11 means besok. alaaa. sayang gila kot. ishh! takpe lahh. tnggu sesape ajak kuar. confirm aku tngok movie ni. then gerak jumpe someone. taknak mention sape. tapi sape yang betolbetol teliti. confirm dia dapat hidu siape someone tuu. eman + awip + bismi. sila berdiam diri yerr. almost 3 hours kot lepak sesama. segala-galanya terjadi sepanjang 3 jam tu. :) bagi aku, CUKUP INDAH. ikhlas dari hati :) at least lepas laa, segala-gala nya kan? btw, aku mengajar someone tu makan SECRET RECIPE. hope sangat cake tu awak sorang je la yang makan. tolong hayati semasa makan cake tu. 


serius! time balik, dalam train, bapak best. awip open gila. aku suke cara dia :) macam-macam kiteorg share. act, bismi takde. so, senang sikit nak berkomunikasi. if bismi ada, sakit hati. :) tak best nye, sbb fone aku batry habis. ngek! betol. tak bole sambung texting.
BTW,

  • THANKS TO EMAN, SBB KAU AKU DAPAT KELUAR. :) 
  • THANKS TO AWIP + BISMI COZ JAGA AKU + EMAN. KORANG MMG PENJAGA YANG BAIK :)
  • THANKS JUGAK DEKAT SOMEONE SBB SUDI MEET UP DGN BUDAK DEGIL NII. balik rumah, kaki teros berdarah. untung laa kan?
thanks for the wonderful day guys :) lain kali kite kluar lagi eh. 



lots of ♥