Friday, November 11, 2011

happy friday

happy friday :) 2.30 ++ baru boleh lelap. tapi kejap-kejap jaga. ntahh. aku sendiri pon tak faham sebenarnya. around 5.30++ aku terjage. tngok fone takde pape lagi. so, aku kunci jam pukul 6.50. hahaha, angan-angan nak pegi scola lambat laa. tuptup, dapat call dari sweetheart ♥ kejot kan aku bngun tido, pegi scola :) batalkan niat nak pegi scola lambat. pegi mandi, sesiap bagai. pastu texting jap. tinggal fone dalam kete :) dapat semangat untuk meneruskan harini. ponteng perhimpunan perkara biasa. semakin ramai budak yang join. amer, eton, efa, khal, sikin last skali aku. dduk la kiteowg dalam class. memekak ramai-ramai. heppening gila. malikka ada kat sebelah. tapi dia pon sporting habis. buat bodo je dgn kiteowg. teringat gambar nii.



then pegi letak keje kursus kat meja c.fadilah. cari cikgu hajar. setel kan majalah sume. panggil bebudak laki, bagi dyorg keje bagai. semangat sikit la nak buat keje. ♥ nak snap pic crew redaksi. tapi memasing bz. mule lahh aku, ecah and eton melepak kat pagar scola tu. duduk tngah jalan.nnti aku letak picnye. canon 1000d ada dalam bilik. jalan dgn ecah nak pegi rehat konon nye. pijan kat depan memekak. marahmarah. sakit gila hati. dia tak pikir pulak, bebudak cari dia since pagi tadi lagi. dia tu yang hilang entah kemana. pastu nak marah-marah. silap orang la kan. otw nak g amek buku teks, lepak dgn cikgu aziz. transfer pic aktiviti kat lappy dia. pagi bilik spbt, dngar lagi dia memekak. haih. pasan mp4, dngar puaspuas. part nama aku, dia suruh amek cepat sikit. mmg aku buat lagi lambat laa. dia pikir kepala dia je kan. haa, mehh sini tngok kepala aku plak. lagi hebakk. pagi antar buku kat ayah aku. ayah aku bagi fone, nak balik call. pastu lepak dgn t.zack. tangkap gambar bagai. hahahaha. pastu baru gerak pegi amek pic crew redaksi. macam-macam gaya kiteowg buat ♥ mmg sporting habis lahh. tengs amer coz jadi gambargrapher kiteowg :) pukul 12.00 muka aku, fatin, ecah , yasin dah ada kat tepi pagar. nak balik laa konon. padahal melepak. 

bukan taknak awak amek. tapi taknak susah kan awak. dtg sini semata-mata nak hantar owg balik umah. sory ~ hmm.awak, owg dah risau sangat dah ni. since pukul 3++ smpai skrang 7++. yerr. ditinggalkan sendirian ;( 


lots of ♥