Thursday, November 3, 2011

yesterday

awak buat orang tersenyum sendiri bila bace post tuu. sayang lebih la macam ni. <3

malam yang indah, disinari dgn sinar cahaya yang terang untuk aku bebas melakukan segala-galanya. malam aku dipenuhi dgn senyuman serta unsurunsur ke-touching-gan. pelik! tetibe datang kat aku, suruh tanye soalan yang aku rase tak serupa soalan.ahh. lantak kau lahh. malas aku nak tolong. kau nak tahu jawapan, pegi tanye sendiri. nnti aku tahu jugak, amende tu. :) #dahpromisekan?#
 and please jangan kacau life aku dah. sinarsinar kegemilangan + kebahagiaan tu dah datang. kau nak? be a gentleman pleaseee. =D aku nak tengok kebenaran. kenyataan aku dah tahu. kebenaran tu belom pasti. akhir tahun yang dipenuhi dgn pelbagai kerja. penat. kan best kalau, habis je exam, kire cuti teros. bahagia gila. 

to special person : bukan taknak pakai laa. taknak showoff je. selagi tak pakai rantai yang ala-ala ladies tu, selagi tu tiada pic pemakaian barang tersebut. deal? and bukan taknak ikot, tapi SEGAN dengan ape yang jadi. faham kan. if nak owg pegi. pujuk lebih sikit eh. kasi kluar itu ayat manis. 

one more thing, aku tak kesah laa korang nak sent pic pape pon kat aku. if pic tu mengambarkan kebahagiaan orang tu, ape boleh buat. aku suke tengok orang yang aku sayang bahagia. takde nye, dgn korang sent pic mcm tu aku nak jeles. alahh, pleasee lahh. penat den jerr. aku bukan jenis yang senang untuk korang mainkan. 

lots of ♥