Wednesday, December 28, 2011

15 day challenge #day 7#

day 7

 choose lyrics and explain why do you choose them?

untuk challenge yang ni aku buat umum la yerr. khas untuk semua orang yang kenal aku. 
if nak buat betobetol punyer spesel. ==' bole. tapi nnti laa. 
tunggu mood yang macam tu.

lahu pilihan aku kali ni. 
COUNT ON ME - BRUNO MARS

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

act, lagu nii aku penah suruh someone dngar. aku nak selalu ada dengan dia. tak kire susah ataupon senang. dunia sekarang. kawan masa senang belambak. masa susah? -..- takde kan. susah nak dapat kawan yang betolbetol macam tu. selalu ada dgn kita. korang faham kan? malas nak ulas panjangpanjang. bnyak bnde lagi nak kene pikir. #dusta#

fahami lagu + lirik lagu nii. korang akan dapat tahu nnti. <3
lots of ♥