Friday, December 23, 2011

cepat laa masa berjalan

pecaya atau tak. harini, aku cume bukak blog jerr. fb aku tak bukak. fone pon aku off. like post aku yang lepas. 'without you, no facebook. off fone'  life aku harini tak se-best life korang. bgun pukul 6. #selalunyer teros capai fone. tapi.......# termenung. then buat pape yang patot. pukul 12 aku tido balik. aku pon tak tahu. if aku berjage, earfone senantiasa ada kat telinga. dengar lagu. lagu yang diberitahu 2 hari lepas. repeat and repeat and repeat. tak jemu. lagu tu mengingat kan aku ape yg jadi malam tu. terbayang balik ape yang penah terjadi since bulan sept. ya Allah. ape dah jadi dgn aku ni :'( keluar bawak budakbudak tu pegi taman. serius. aku tak perasan bile budakbudak tu balik. tngok jam kat screen mp4 : 7.15. kelamkabut balik. hujan. menduga. aku tak tahu kenapa jadi macam nii laa. terperap dalam bilik. repeat and repeat lagu tuu. lagu tu dapat tenangkan aku. ya Allah. lambatnya masa berjalan. aku dah tak sanggop. rase menyesal menyelubungi diri. besalah juga. aku dah tak dapat tahan semalam. tanpa pesan pape even 'bye'. aku teros tutup off. cabut baterry + simcard. semuanya berterabur. angah tnye : asal fone kau dekat meja, baterry kat dlm lemari, simcard kat lappy? apehal kau? aku? diam membisu. diam seribu bahasa. nak hilangkan rase bosan, tukar header blog. like macam kembalikan senyuman akuu. diam! katil besepah. meja study berterabur dgn nota sejarah. tnggal sejarah jer yang aku belom study. tapi, bila bukak je segala note. temenung. aku tak tahu ape aku bace. otak aku kelain. hati aku kelain. dah diam! aku tak pasti ape yang aku buat ni betol atau tak. tapi aku rase tak betol. salah. makan still ikot ape yg pernah aku promise. brkfst, lunch, dinner sume aku amek. antare ada selera dgn tak je. 

 sebab kenapa tak sanggop :
  • you are not like other people. do not compare you with other.  

cepat lahh pukul 12!


lots of ♥