Wednesday, January 25, 2012

2 days

seperti yang dijanjikan semalam. tunggu mendapat kelulusan. hihi. kelulusan telah diberi, jadi ni lahh hasilnye. takecare!

ohh. hi. sihat? aku tngah takde perasaan. so layanan malam ni simple kay. hahaha dah la semalam tido kemain lewat. forsure la mengantok gila kan . tak dinafikan. 

terjaga atas sebab menerima panggilan daripada someone yang baik hati. thanks ♥. then bngun atas sebab, atok kesayangan ada dekat rumah. berani kau nak bngun lambatlambat? mmg mintak ceramah free la kan. so, untuk menyelamatkan diri. bngun lpak atas katil jap. disuruh brkfst oleh someone. sebab sayang ku turotkan juga. #ayathebat# 

serius! cuti je seminggu tapi mmg aku terperap kat umah je laa. kebenaran untuk keluar diperketatkan atas sbb tertentu. okay. aku mmg nakal :) disbbkan smlam aku dah memekak kat angah, so angah pon nak bwak soffiya kuar jugak. alangalang tu aku pon follow jugak laa. ke mane? hahaha. soalan yang paling aku tak suke nak jawab. beli barang dapur je *nada sedih* haah. mmg aku shopping pon. shopping makanan. kau ada?
Tumblr_ltwagbokpc1qeoz9bo1_500_large_186001590_large
Tumblr_lyay8y4hg31qegch9o1_500_large
akhirnya, setelah sekian lama aku memendam nafsu teringin nak makan mcD. aku dapat jugak makan. hihihihi. kire lunch la ni.
tujuan aku kuar ni sbenarnya nak cari novel + buku latihan. hihihi. so, tujuan aku tak tercapai. jauh melencong. dah diam! otw balik tu, serius lapa. nasib kak faz drive thru jee. dapat jugak la aku melantak. beli pakai duit sendiri okay. mak aku kate ; kau nak, beli sendiri. 
sadiss. so what? keluarkan je laa, duit aku yang terlalu manymany tu. soffiya pandang je time aku makan. #tipu# act, dia pandang jam aku. jam aku colour kuning kan. maybe dia minat dngan colour tu. 

texting texting and texting. crdt bnyak nii. hahaha. texting with faraa + meeya + siDIA #ni dah mmg setiap hari#. sume nak keluar. jeles kot. 

sehari kot texting with a.erol #bukan kot, tapi kenyataan#. kay he's my beloved brother a.k.a boyfie aku. tettt!  kau ada? sape nak jeles. dipersilakan. sisterbrother je pon. so what? sibuk sangat tanye sape bf aku, sape bf aku. nahh hamekk. aku dah bagi jwapan. puas hati? so im already taken. #ayatmalasnakcouple#
Tumblr_lw7w3mbygm1qe1302o1_500_large

harini mmg hari bejalan rasenye. jalan cuci mata. aku suke macam nii. tak pyah buang duit. haha. ptg nye plak, keluar lagi. menjadi peneman kepada a.erol yang pada mula nya nak pegi amek barang tuu, akhirnya tak jadi. konon nak cari beg, takde yang bekenan. konon jugak nak cari baju, akhirnya ditiup dek angin macam tu jee. 
Love-it-lyrics-quote-situation-song-favim.com-275541_large
mimpi menjadi kenyataan. 
' YAKIN '

bukan korang tahu pon mimpi ape kan? biar aku + orang tertentu je tahu. watlekk. malas nak dinner atas sebab tertentu. trimas sbb faham eh. i love you so much. lols!


malas nak buat entry baru, jadi sambungkan aje laa kan. bosan? button X kat atas ada. dipersilakan.


sehari kot aku tak tido. dari semalam sampai ke harini. bukan kot laa, tapi kenyataan. aku pon agak ke-pelikan jugak laa kenapa aku payah nak tido. online sampai pukul 3++kot. nak share with farah AIMAN a.k.a babyy aku tu tngah ada mood nak hingat dia punyer fakta sejarah. malas kacau bile budak pandai nak blaja. :) teringin gila nak share dgn pika, tapi......diam!


Tumblr_lbbaylhe7o1qcfd8ro1_500_large
melayan mp4 kesayangan tu sehingga laa ke pagi. melayan perasaan tejap. tapi, tapi kan. aku tetap ada peneman. kauada? masing masing menjadi peneman kat diri masingmasing. like ; saya teman awak, awak teman saya. wahh~menggeletis ayat. serius geli! takde laa. peneman aku untuk mood takstabil nii, forsure la a.erol. masingmasing tak tido. watlekk! 

sampai sekarang nii 9.07pm aku still ber-texting with a.erol. mmg post kali ni nak mention name a.erol jerr. boyfiee baru kan. sukehati laa. dipersilakan sekali lagi untuk jeles. wa tarak heran laa. 
rindu sticker mimpi. wahh~ takde laa rindu tuan empunya sticker mimpi. okay? teringat ayat " taknak basuh muka bole tak " okay. sweet katenyerr.

autumn, beautiful, boots, brunette, fashion - inspiring picture on Favim.com
sehari juga lahh aku tidak mengisi kekosongan perut kesayangan nii. lapa mmg lapa. asal tngok makanan, selera mati teros. terkubur! tak faham. untuk menenangkan diri sendiri, keluar rumah pegi taman depan. niat nak pegi sorangsorang. dapat feelin sikit sambil texting. tuptup, kembar ada. so hangkut je laa sekali. berjumpa dengan siDIA. bercakap dengan jarak jauh. part nii, taknak sambung cite. secret okay.

Atlanta Stuff « Cribbster

otw balik, call a.erol orang ada abang kan. mmg macam nii. bergosip kejap. then sambung buat bnde biasa. hihihi. atas sebab sayang, akhirnya aku makan jugak. sayang punya pasal tahu

jangan bermain dengan perasaan sayang. sekali terluka. tersangat dalam lukanya. one more thing, if sayang someone. please jangan sama kan dia dgn orang lain atau perkataan yang boleh melukakan hatinya. luka tu bole meninggalkan kesan yang dalam. sebelom bercakap. berfikir dulu. letakkan diri sendiri kat tempat orang tu. baru tahu macam mane rasenye. jangan terlalu mudah bermain dengan katakata. kerna itu akan menjadikan satu perjanjian yang korang takkan sedar. biar bercakap tu dari hati yang tulus + jujur serta ikhlas. itu yang diharapkan. 
Photos du mur
nahh. hamekk sebijik. 
ilysm! 

lots of