Wednesday, January 25, 2012

23.1.2012

semalam, hari untuk manjakan diri. ayah jadi driver hantar aku, soffiya, angah, along, and mak pegi manjakan diri kami ber-lima. haritu ayah aku yang beriye nak buat sauna bagai. lastlast, anakanak dia yang buat. dari pukul 9 sampai pukul 1 laa baru balik. nasib mak aku dah masak awalawal. forsure laa bile dah manjekan diri nafsu terhadap makanan tu membuak-buak.

serius! nak bngun pagi tadi punye la maleh. gara-gara siapkan hw. soffiya siap kejotkan lagi. aku bole tarik selimut, berdengkor. hihihi. untunglaa. dah takde orang nak kejot. soffiya pon jadi laa kan. thanks yerr soffiya

2 kali dah aku layan " papa i you " cite tu mmg sweet. kasih sayang sorang papa kat anak dia. sanggop buat pape je, asalkan anak dia happy. yaAllah haii, kalau laa semua papa-papa yang kat dunia nii, macam ni. mesti best kan. kay, ayah aku takde laa macam tu. tapi ayah aku is the best father dalam dunia nii. ayah aku selalu amek + antar aku  pegi scola or pegi manemane jee. walaupon ayah aku nampak garang. padahal, tak garang langsung. tapi, if part dia hangin, baik kau diam. aku pon seram. taknak cite lelebih. nak tahu cemana ayah aku, mehh jadi anak dia. seronokk woo. 

nak show off sikit. menghabiskan masa bersama dari pukul bape ntah sampai pukul T_T hihihi
kay. terbukti a.erol sweet. 

siDIA memberi peluang kat aku untuk menyiapkan hw yang belambak tu. dalam masa sehari, aku sempat siapkan peka science je. whoaa. hebat kan. bukan satu peka tau. tapi TIGA. so, ketiga-tiganya siap untuk dihantar bukak scola nnti. 







lots of