Sunday, January 15, 2012

mimpi

mimpi? hahaha. orang tuatua kate tak baik tido di siang hari kan. mmg nasib laa kan. orang kate mengundang. padan! tu lahh. bantai lagi tido pukul 4am. cube untk tido awal. segala petua digunakan. last sekali teringat petua seseorang. tertido dgn sendiri.  bngun pukul 7. buat pape yang patut then 12++ tido sampai pukul 3. hahaha. 

dalam masa 3 jam tu, Allah je yang tahu. mungkin sebab terlalu rindu. sebab tu jadi macam tu. aku penah cakap kan. yang aku nii payah gila nak bermimpi. sekali mimpi. hamekk. mmg puas laa kan. jangan tanye aku mimpi ape. sukar diungkapkan. tapi serius! even tak dapat jumpe.. bile jumpe dalam mimpi. hahaha. rase macam jumpe betolbetol. bngun tu jee. senyum sorangsorang. then tnye diri sendiri " kenapa? " kenapa ape kan. tetibe word RINDU muncul. haha, maybe. then pegi mandi. kepala otak terpikir pasal mimpi tu lagi. haha. susah kot nak lupe. terfikir : bila nak jumpe lagi. 


sebab tu aku malas nak bermimpi. kalau aku mimpi, tersangat laa sweet. haha. SWEET #bermakna okay#
rindu diamdiam
mutiara di dada tiram
sejauh mana terbenam
sedalam rasa terpendam

biar ia terpendam. kerana hasilnya sungguh mahal.
drpd ia di tabur, tapi dusta semata-mata #tetibe#

tapi itu bukan aku. bila aku rindu. aku akan cakap.biar orang tahu ape ada dalam hati aku. malu. kalau malu, mmg takkan dapat apeape. terpulang pada diri sendiri. tak semua bnde kita boleh ucapkan dgn kata-kata. yang penting ia ikhlas dari hati. itu aku.



lots of