Saturday, January 21, 2012

moody

hahaha. " tak seindah biasa " wahh~ ayat tak menahan. well, today is not really my day. ntah. tak tahu kenapa. selalu ber "mimpi". haha. tahu mesti korang kate ' mimpi je lebih aku nii ' . kesah pulak aku. tak minat pegi berambus jaohjaoh. kesakitan yang tiada pengubat. rimas dgn budak syco. tapi kengkadang kesian. kengkadang jugak, aku rase malas nak fikir. tapi kene fikir. kalau tak fikir bnde tu takkan habis -.- sabar, sabar dan sabar. tu je la yang mampu. kemudian beralah. :'( malas rasenya nak kacau life orang lain. biar aku dengan life aku. Allah takkan bagi kita dugaan kalau kite tak dapat hadapinya. kehidupan aku dengan kengkawan yang berada disekeliling aku dapat menutup sekejap laa bnde nii. tapi itu takkan kekal lama kan. tak kemana pon.

" MIMPI "

semalam nak tido, tapi tak bole nak lelapkan mata. rasa bersalah kat a.erol. tapi dah promise. akhirnya, faham sendiri lahh. pukul bape aku kurang pasti. dengan batery fone takda + malas nak charge. so aku biarkan je macam tu. pagi tadi baru charge. rajin kan?

aku rindu tersangat-sangat dekat minah nii. tak tahu tahap ape dah.
wehh minah! kau tahu tak yang kawan kau nii rindu sangat dengan kau. dah la time start scola haritu kau balik asrama macam tu je kan. tak macam selalu. "bye" pon kau tak cakap. serius sedih. ikotkan hati mmg nak tacing dgn kau. tapi sebab aku rindu kau en, sume tu cancel dow. baik tak kawan kau nii. 

kau jangan degil sangat laa. nnti aku jumpe kau, kau tahu la nasib kau cemana. liat sangat nak makan ubat. tak sedar diri  yang kau tu sakit. hihi. ily la babe . takecare tau. kau tahu tak, time kau bgitahu yang kau kat hospital. aku macam blurr. capai fone, teros call kau. alihalih kau kene check darah. macam nak kene sakit jantung kau tahu tak. kau pandai buat aku betol betol risau :') nak kene aku membebel kat kau baru kau nak dngar. nnti aku piat telinge tu karang. ;p babyy, i miss you so much. if kau tak sihat jugak, aku mintakkan ayah aku antar pegi rumah kau eh. bole dera kau. rindu nak buli kau 


kau! macam tahutahu jee time aku tngah bengang kan. even katekate kau buat aku sakit hati. tapi kau jugak buat cool balik.. satu dalam billion kan? " tidur lah wahai puteri bunian " aku suke ayat kau 

404458_171150549656078_100002834030609_221097_1435995446_n_large
Tumblr_ly5kkiptrl1qf01ooo1_400_large

RINDU. 
lots of