Monday, January 2, 2012

walcome back!

masa berjalan begitu pantas.pejam celik pejam celik. aku dah pon nak SPM. haha. tak sedar diri tak tahu laa. wahh~  batch aku kire senior laa kan nnti. hee~ bole buli juniorjunior aku. tahun ni aku decide nak relax dalam kerja yang tak bape nak penting. but, study. NO MORE RELAX + HONEYMOON. okay? alhamdullilah, name aku tak naik dalam orang terpenting pengawas & scola. so aku amek tugasan bawah mama leha. so, dapat enjoy sikit dgn mama leha. takpyh nak stress stress pikir pasal org lain. aku dgn keje aku dgn bebudak bawah aku. cool kan?

alhamdulillah jugak, barangbarang sekolah sume dah setel. just beberapa hal yang nak kene urus kan dekat scola je laa yg belom lagi. tunggu bukak scola nnti. perjanjian dgn dea dah TAKE IT. tapi, if tak tahan, tak bole nak buat ape laa kan. #keadaan memaksa# *sehari pon dah macam org gila. ni kan pulak lelama.  taknak bayangkan*

kawankawan yang nak balik asrama sibuk text ' aku taknak balik asrama doww ' aku macam : ' apehal kau? SPM doww ' jawapan bapak bajet kan? tahu takpe. tapi en, study is study. jumpe tetap nak jumpe. call tetap nak call. online tetap online. cemane tu? aku cube buat sume nii jadi boleh.

 faiq, bismi, naqib dah nak balik asrama  ==' rindu doww nak lepak dgn korang. teringat time kuar wit naqib : otw balik, train tu macam train bapak kite je kan. sembang tak hingat dunia. kau laa start dulu. hmm, bismi selalu sent text yang membuat kan aku perasan bahawa ego dia sangat tinggi. tapi takpe. at least kau jadi diri kau. faiq, starting cuti haritu lagi kite cakap nak lepak sesama kan. alihalih. kau keje, aku ddk umah. sume tak jadi. takpe, lepas SPM nnti kite meet up. eman? jgn tnye aku. budak ni tak sedar diri lagi. bm pon berterabur lagi. haih. aku happy bila kau happy darl  hmm, sape lagi ek? for 4 SPA / ex 3 BER : fizi, pyda, bob and sumesume laa. selamat menjadi senior okay? study smart jumpe nnti eh. rindu korang sume 


ohh, apek, bo, najmi, qalish, amer, fee, hanis, fyfy, liya + tia. kay guys. welcome back kayy. rindu nak hang out dgn korang. jalan kat BB macam bapak kite punye. buat driver bo, macam driver kite. haha korang sume dah bz dgn life masingmasing. sory to say ' bz dgn bf + gf masingmasing ' kan? cukupcukup la bersuka ria tuu. 


to all readers : selamat kembali ke sekolah # tu pon if korang still blaja laa# yang nak amek exam bagai tu, gud luck. kayy guys. thanks for reading. i love uolls





lots of ♥