Friday, February 10, 2012

alone


sakit jiwa en. haha. sengeh sensorang. jelas gila keserabaian aku time nihh. tapi aku suke tngok pic nii. tenang. sangat tenang. even banyak sedih daripada gembira. tapi bila aku senyum cam gitu, sume kesedihan aku dapat aku sembunyi kan. yeay! berjimba kejap kat situ. hahaha. ptg nii act, bnyak menghabiskan masa dengan memandang ke arah langit. sebab langit haritu cerah. indah gitu. lagipon, baru lepas oncall with cik farah AIMAN titeww tuu, so, feelin lebih laa konon en, so aku pon berjimba kat taman tu sensorang. kebetulan ada pulak budakbudak nii (kembar + izati) so, dgn dyorg-dyorg sekali laa berjimba + retis bersama aku. haha. nak ke taknak, aku paksa. jahat en? takde laa. lebih kepada melayan perasaan tatkala dduk kat buai, memandang ke arah depan yang letaknya kerusi yang aku selalu meetup. haha. so what? -..- wtf! dah puas gamaknya ngadap menatang tu, aku memilih untuk memandang ke arah langit. selamba aku baring kat situ. dah laa shirt aku putih. then pakai short + selipar jepun. haha. simple sesangat. 


perasaan aku dah mencapai tahap was-was, since piqa cakap ape yang dia nampak haritu. peratus kepercayaan aku dah turun sikit. tak kemane pon if menipu aku. Allah tu maha adil.
aku hanya mampu berdoa dari jauh untuk kesejahteraan diri dia. ape yang dia nak aku buat setiap hari , aku dah buat. soryy, aku buat bukan sebab dia suruh tapi aku buat sebab masa depan aku. tawakal kat Allah.. tak salah en. kire 2 in 1 laa. 

haha. semalam rabu en? aku rase semalam laa hari yang betolbetol aku enjoy kat scola. SCOLA je laa. hihi. keje scola sume dah beres. keje akaun yang belambak tu pon aku siapkan dgn boypren titeww. khaleeda iloveyouu. 


waktu koko pulak menghabiskan masa dengan budak demok a.k.a isyraf + aiman. haha. happening habis lahh. ustazah pulak sporting habis en. mmg menyewel laa aku dengan dyorg. selamba keluar scola awal. hihi. watlekk dah laa. thanks wehh. thanks a lot. ohh, lupe,. menjadi pasangan kepada solihin. gf dia jeles kott. ada aku kesah? haha. buat keje sesame . thanks sesangat kat korang coz membahagiakan masa aku dekat scola. 

balik rumah? haha. tak payah cakap ahh. dah dapat bajet fone takkan berbunyi. "boyfiee" bz. haha. senang kate, balik rumah. aku menyendiri. lols

bngun awal doww harini. bapak bngga en? aku kuar rumah awal dari teacher fizan. harus lahh bangga en? aku sempat jadi hijau kejap pepagi tadi. haha. spoil betol. padan muke bebudak yang dapat pakej free pepagi. then indah seperti biasa. dapat sembunyi kan segala-galanya dengan gelak ketawa. balik dgn aunty aku, coz ayah aku keje. hihi. segan kot. takpe ahh. darah daging sendiri jugak en. ikotkan hati macam nak off teros fone. tapi tak jadi coz ada orang sudi pujok en. tapi dapat diskaun. tacing aku tuu aku simpan sampai senin nii. baik tak? sangat en? taknak kusutkan lagi kepala orang yang penat bekerja. cube memahami keadaan dan situasi. kayy. post bfore nii kan aku ada kate, 'sape yang berjaya buat aku kate aku rindu dia', hahaha . "boyfiee" berjaya buat bnde tu. :') tapi tu kenyataan. ditinggalkan sehari. terasa gila. haha. retis gila en. ahh, blog aku suke hati aku lahh nak menggeletis ke ape. 

dah laa tu. kang korang menyampah pulak. thanks :)
lots of ♥