Saturday, February 11, 2012

me

pagi tadi ada program aku janji + penetapan target untuk SPM. dngar cikgu becakap kat depan tuu. yaAllah. aku rase lama gila. mmg stok curi tulang serta melarikan diri melepak dgn bebudak lain laa. dahtu, nasib baik sempat naik pentas untuk baca ikrar. if tak, confirm kene marah dgn mama leha. hihihi. soryy cikgu. habis sudah acara yang dalam dewan tu, aku terus menapak cari ayah aku. nak balik awal punye pasal en. ayah aku jadi orang kedua. teacher bagi aku punye ketas target yang aku buat haritu. terangkan sikit kat ayah aku. mujur ayah faham kenapa aku ada B+ huh! selamat. takpetakpe aku akan usaha kan supaya yang B+ tu jadi A. usaha tangga kejayaan kan. hihihi

pepagi buta dah dapat text dari cik farah AIMAN titeww. aloloooo. sweet gila. iloveyou babe. sory tak dapat nak reply text kau. aku kat scola tadi. hmm, dua malam berturut-turut aku tak dapat tido. gune lahh cara ape sekali pon. haram! last sekali. teringat petua "boyfie" tersayang. kay. aku gune kan petua tuu. menjadi doww. before lakukan tuu. aku mesti text dulu. say goodnight and sweetdreams. dah jadi habit. soryy if rimas. tapi tak bole ngelak dahh.

" pegi kat luar, tengok langit kat luar tu. besar mana dia, macam tu laa bnyaknye " kay. tahap rindu mmg dah mencecah tahap maksima. hahaha. takde laa gurau je. terharu gila bila ada orang cakap macam tu. iloveyou. and i reallymissyou. :') 

class akaun tadi 2 jam. penat jugak laa pikir format penyata pendapatan tadi. hihihi. berjaya la jugak siapkan dangan farah. cikgu akaun tu comel. comel sangat. teringat kat teacher maria @ mya. tunggu abang aku amek, adala dekat 22 minit. haha. berkira tak?

mata aku dah mmg stok berair sepanjang masa. hmm. taktahu kenapa. bukan nangis tau. sakit mata maybe. selsema lagi. aduhaii. dugaan. fone dah macam gila. kejapkejap mati. again and again. mmg menduga tahap kesabaran aku. nak mintak fone baru pon, jangan laa sekarang. haduyaii. choaw~



lots of ♥