Sunday, May 13, 2012

happy mothers day







sebut je pasal mak ni kan. teringat satu haritu. time dekat sekolah. cikgu leha + cikgu julia suruh tulis surat untuk ibu. menangis-nangis tulis surat tu. macam macam aku tulis. kat situ tempat aku luahkan segala-galanya. hahaha. rasa lawak bila ingat balik. then. surat tu cikgu suruh bagi kat mak kita. tapi aku tak bagi. almaklumlahh. faham sendiri la kan. 

kayy. gamba kat atas tu sume gamba aku dengan mak aku. ni lah satusatunya mak aku dunia akhirat. mak aku ni jugak dah merangkap heartbeat aku. asal ayah marah jee. lari ngadu kat mak. bila mintak duit tak dapat dari ayah. buat muke kesian kat mak. pegi je kedai. "mak nak ni" dngan senyuman " amek laa" see, baikkan mak aku. mak aku ni jugak tersangat sporting. hee~ aku dgn mak aku mempunyai banyak minat yang sama. hahaha. adik beradik aku yang lain, tak macam kitorang dua. kami berdua tersangat lah suka melepak di airport bila ada masa lapang. then kami selalu kuar window shopping sama-sama. naik train dari kkb, sampai sogo. then jalan-jalan. agakagak dah nak malam balik lahh. yup. mak aku simple. part yang paling aku tak tahan is : bila aku nak kuar dengan sesape je. mak aku sure bagi. asalkan orang yang nak bawak aku kuar tu mintak izin dengan dia terlebih dahulu. inhek bo kieww mmg dah selalu cube dan selalu dpat. 

so, entry kalini a bit simple. taknak la complicated sangat. kang jadi sesi luahan perasaan. biar aku dengan family aku jer yang tahu ape yang kami lakukan bersama :* 
bagi aku, setiap detik yang aku lalui adalah hari ibu. bila aku duduk dengan mak aku, itulah saat yang paling berharga. terima kasih mak :*





lots of ♥