Saturday, July 21, 2012

salam ramadhan :)


salam ramadhan buat semua. 
hopefully kita semua dapat manfaat dan pahala yang berganda :)

pejam celik pejam celik dah tiba bulan ramadhan kan? kejap jea rase. bulan  yang penuh dengan keberkatan. syukur pada Nya kerana kita masih diberi kesempatan dan peluang untuk bertemu dengan bulan ramadhan kali ni.

ni antara kelebihan bulan ramadhan and solat terawih. tpi 1/3 jea laa. lagi 2/3 tunggu yerr. heheww *sila klik pic tersebut jika tak nampak. hahahah

kelebihan solat terawih :) 

kelebihan bulan ramadhan 

sila amek nota yerr. thanks.

harini hari pertama puasa. whoaa, tak sabar rasenya tunggu saat manis time berbuka. harini along, abang + kak faz balik sini and cik zaini + family pon berbuka kat sini. well~ family aku dgn family cikzaini mmg tak dapat dipisah kan. hehw. nnti if aku rajin aku letak lahh gamba kesengalan kami tuu. yeayyyy! berbuka ramairamai. pastu mainbunga api yg tukartukar kaler tu. dah agak bosan main pulak mercun yang "poppop" tu. hahahha.

this year punyer puasa ada bnyak bnde bermakna kot.

  • tahun terakhir dapat puasa kat scola dgn kengkawan. tadarus reramai + sesama dgn classmate 
  • first year puasa dengan cik soffiya :*
  • second year with foster
tu jea kot. hahaha. yang lain tu biar aku simpan dulu. nnti aku cite laa lagi. 



lots of ♥