Thursday, August 9, 2012

First August

*post yang sepatutnya aku post 1 august, tapi disimpan as pekasam. sory guyss



whoaaa! hi :) long time no see. kayy tibai jea tu. harini mood tetibe rajin nak update. tu pon kejap jea. #tak sedar diri, besok ada paper# guys, wish me luck! 

kayy, buat sahabat tersayang : Farah Aiman bt Rashid dan Mohamad Naqib Harith , selamat menjawab TRIAL SBP 2012.. good luck sayangs.. i do miss you. 
p/s Naqib @ awip : kenakalan kau antara kau dgn dia selamat dekat tgn aku. dont worry. perbezaan dia sgt ketara hari isnin tu. tu bukan yg pertama kan? haha. biasa bro!

p/s Aiman @ eman : babyy, kite rindu awak sangat sangat !

hmm. PLKN? whoaa. kite dgn cik eman tak dapat :) sedih. tapi alhamdulillah laa takdapat. hope dapat smbung study cepat.. so takpyh aku mengharapkan plkn tu.. budak class aku tak ramai yg dapat. sesape yg dapat tu diharap dapat bersabar la yerr. sekali sekala bekhidmat untuk nagara. apa salah nyaa.. dapat elaun doww. rugi sape tak pegi.. heheww. ohh, btw, kawan alam maya aku, Nabila, Deena, Fiya, Riz, Farid, and Zana dapat plkn..congrats wehh! hahahha. nnti carikan sorang untuk aku yerr. puiii. bestie : inchek Bo and then geng takde sorang pon yang dapat. kemain bahagia la korang kan. sume tak berminat nak pegi. Bo + Apek nak pegi if aku dapat. masalah nya, macam kite dapat tempat yg sama jea -..-' i tak dapat tau youu. 

'SIDIA' hahaha. cinta platonik yg dicadangkan oleh someone tu ditolak mentahmentah. dahtu senyap selama a week. tapi tak tahan lama. muncul kembali dgn perangai yang 'baru'..gila annoying. mmg mintak kaki. -..-' 

lots of ♥