Friday, August 31, 2012

ramadhan storyy

haaaaaaaaa. surprise tak? berminggu aku tak muncul. tetibe jea muncul balik. hahahaha. so, taknak mukadimmah pepanjang, scroll dah baca :)

btw bulan ramadhan pon dah berlalu. syawal dah pon menjelang. prefer nak cite bulan ramadhan dulu lahh. if tak minat sila bawa diri anda. sekian.

bulan ramdhan lepas bulan yg penuh dengan pengisian..macam2 aku buat. haha. dapat irtar dengan kengkawan. tu yg paling best sekali. :) even macam2 hal jadi time bulan puasa tu. tapi bnde tu yg buat kiteorg rapat..hanya segelintir :) hahaha. cadangan nya datang dari pqa. aku maybe org yg lambat tahu laa. dapat tahu pon dari fatin, thanks syg. haha. fatin aku punya telinga dan mata. hahaha

terjumpe mama leha " sheme, toksah dok amek ati dgn perangai depa laa. nii nak habaq mai, saya rasa awak ja yg bole buat benda ni. tolong jangan amek hati dengan perangai depa suma. awak tau kan depa macam mana. jumaat nnti jumpa saya . "
aku " hahh? ohh jumaat. yelahh. 1st time nii cikgu buat appoinment dengan saya. " kami dua ni org utara, so setakat nak ckp utara tu petik jari jea laa. hahaha

kay sambung story, pqa punya cadangan nii buat kat dusun bay, tanjung malim. awalnya sume kata " jauhhhhhhnyaaaaaaaaa" at last, sume pegi, kecuali nokks aku sorang nii ecahh. haih..so alhamdulillah ia berjalan seperti apa yg dirancang. kelemahan tu tetap ada. tapi pejam sebelah mata jea laa...picca belambak. tapi amek masa laa nak upload. im bz woman. puiiii haha

me with nurin *anak mama leha :* dia sangat comel!

WE! + mama leha + nayli amni..

from left : nyna , nayli, me, khal, sikin..

my BOYfriend. muke sememeh. tapi baik gila.
from left : solihin, nabil. me. syafiq, yasin..

i love this picca!
kawan gaduh + kawan baik = khaleeda.

girls :)
me, pqa,sikin and khal.

err, bestfriend. ps: eman, please jgn jeles :)


kayy. btw thanks to my kanda coz sudi hantar aku + farah. soryy, picca kami berdua tiada. sad! farah bz talking with errr... dont know. hahaha. lain kali laa kot. thank you so much yerrr kanda :)) first time ber-iftar with classmates. even bnyak probs yang berlaku, tapi bnde nya berjaya. sifat kekitaan tu ada, tapi masingmasing ego, taknak tunjukkan. hahaha. our mummy? pn afizan? hahaha dia tak follow, bz dgn family dia -.-' sabar jea. boyfriend aku tu belanja aku icecram. haha. samapai jea terus cari yasin dengan syafiq. gaduh dengan dyorg dulu. well~ tu mmg kami. sape tak kenal aku, mmg tak tahu la perangai aku. :) i wll keep it as memories :* 

bulan ramadhan ni jugak, aku dok bz buat kek dengan kuih raya. orang dok order. mmg tak menang tangan laa. dah laa dengan mak aku ada ketering sini sana. penat~ tapi berbaloi laaa. $$ hahaha port aku cuma bahagian kek coklat, rempeyek, dgn popia nestum tu jea. bayangkan laa, dok sibuk buat tempahan org, kuih raya rumah sendiri tak buat -.-' nasib ada masa, so aku berkesempatan menyiapkan cornflakes + kek pelangi. tu jea. yg lain along aku dah beli. cornflakes tu pon dah ada org order.. haha. 

betuah kot, puasa this year. pakngah aku dtg rumah, susah gila nak jumpa dia. almaklumlah org kedua penting dalam tentera laut. so dia bnyak merantau.. dia datang dengan bodyguard dia. pfstttttttttt bodyguard dia hensem bhaiiii. opss, lupa kita dah berpunya. ber iftar laa kami beramai2 kat bukit sentosa. kedai ape ntahh nama dia. sedapp woiiii. 

shopping untuk samaut raya this year. KOSONG~ KOSONG~ KOSONG~ mmg tak best. turun kl, cari jeans, shirt, dress, and shoes. tapi tak jumpa. haha. gila cerewet en? terserempak dgn bo + family. bo bgi aku presents. thanks :) duit rayaaaaa. then malam syawal tu again turun pulak jalan tar. yg ni lagi serabut. org ramai gila. so conclusion nya, aku tak puas shopping raya. 

relation with him :) okayy. happy. with foster? tenggelam timbul. hahaha.

lots of ♥