Monday, November 12, 2012

life -.-'

hyepp. selamat malam :) ececehhh. apa khabar? sihat dokk? kekeke alhamdulillah masih diberi peluang untuk meneruskan hidup. dapat jugak aku amek SPM '12 hehww masih diberi peluang untuk terus melihat dan menetap di bumi Allah ni. masih diberi peluang untuk beribadat serta bertaubat kepada-Nya. alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah.

hee~ nak update, tapi tak tahu nak update pasai apa. dengan perasaan yang macam ni. :) ntahh. perasaan apa nii???

ohh yaa :) its about SPM. yeaa SPM. hehe. tinggi harapan family letakkan kat aku. moga-moga tercapai apa yg dihajati. aminn~ alhamdullilah. aku tak lost! family, sedara , kengkawan sume support aku. ada yg call, text untuk wish me all the best. mukabuku pon ada :) so, paper 1st, paper bm. perghhh berpeluh jawab. stay scola with etonww. shes a good friend ever ! then paper eng, then, sejarah, and lastly was paper math. 4 hari b erturut-turut kayy. 4 hari tu jugak setiap kali pegi + balik sume dengan kekasih hati aku. hihi. seiap kali balik dari amek exam, kekasih hati aka ayah akan bawak aku pegi makan. ayat dia " exam bole jawab tak tadi? jom laa pegi makan dulu. balik nnti kite cerita " okayy aku terharu. well~ sikit sedih dengan siblings belah mak aku; im not a good niece maybe. kayy bye *sambung nangis

cuti raya haji? yess, aku setiap tahun akan dikorbankan bila tibanya raya haji. sumpah best balik kampung. lepak with a.long kat penang. pekena char kuewteow dengan dia. dapat gelak gilagila with makteh, pakjang, langbaq, sume lahh. merempit with pakngah bagai. such a happiest memories ! tapi yang tak bole blaa nya bila part kene pegi pedu. pedu is a place that veryvery kuno! OKAY! tempat tu takde line. kau pakai la hp mahal mana pon tetap tak bole! just borrow blackberry from pakngah. still cannot texting even make a status on facebook or twitter. crazy rite? nokia yg baling anjing tu pon still tak dapat line. menderita! keluar jea dari situ. belambak text masuk. bbm? tak payah cakap. pakngah siap kenekan aku lagi. -.-' i've to return back blackberry coz nak exam. pakngah nak aku fokus. okayy, foine~

people around me?

  • sw = almost a few years know bout her. just break for 3 months. then samasama cari. special entry will coming soon.
  • eman = i miss her badly ! yesterday, masa otw pegi kayyL, nampak kete ibu. so teros call dia. ingat dia balik. rupenya baru NAK balik. babyyy, ibu pegi shopping tinggal you :D haha

  • inchek bo + gang = still keep in touch. he's give me a big ........... haha. thanks to your mummy.
  • adlil naufan = kayy. still keep on texting. but yesterday it was a last text that i gave to him. ends of friendship maybe. sebab? bia aku dengan dia jea yg tahu. nnti aku buat special entry untuk dia :) 
  • a.erol = nothing much to talk about it. i've to take my time to think bout it! haha
enough bout people around me. act ramai. tapi yg ni jea kan aku selalu mention. hahaha. cukup laa. 


sumpah aku inLove dengan cerita nii. baca sinopsis dia pon yaAllah. jatuh hati teros bila tngok lisa surihani. she was a cute actress. ajak angah, angah nak. tapi cik piaa laa plekss. mak aku tak bape galak sgt babbab tngok wayang nii. nak ajak sape wehh! aku sanggup belanja tiket wayang tu. hahaha. pasni nak kuar Twilight pulak. pastu LagendaBudakSetan. haihhh~ jom laa. give me a text if uolls berminat. tak pon mehh mention aku dekat twitter haha. 


sumpah! addict gila dengan mv nii. melting woii tengok ed + kakSha. melting! melting! melting! haha. siap tweet kak tiqa suruh tengok video nii. mak aku pon sampai suruh ulang laa mv niii. join duadua belah kaki nampak nya mak aku nii. 

Embedded image permalink

melting wehh! awesome! congrats CloraStudio.


black - teman penganti. mv dia gempak. buat aku tengok banyak kali. haha

yang atas pasal mv. ni lagu pulekss. haha. aku pon tak tahu ape motif aku share menatang ni sume. ek ehh. sukehati aku laa kan. this is my blog! hehw

aku addict dengan lagu sayang by shae haha. lagu nii comel. tengok isi lirik dia. sweet! lagu aku yang tersakiti by judika pon okay jugak laa. aku baru faham lagu nii bila tngok mv dia. hahaha


Facebook

aku tak tahu laa kenapa kan. mp3 sume lagu english. lagu melayu bnyak ada kat mp4 jea. selalu dengan mp3. hahaha. bapak belagak en. sukehati aku laa. improve jugekss english aku nnti. aku tetap addict dengan lagu demiLavato - give your heart a break. kau kluar la banyak mana lagu sekali pon. lagu lullaby aku tetap lagu nii. tak pon lazy song - bruno mars. hahaha. kuno? wth. sukehati aku laa. dah nama pon lagu lullaby. hahaha. nak bagi aku tido, kau pasang lagu ni, sure lena. hahaha. lagu adele + bruno perghhhhhh superb!



sedang addict dengan makanan nii. tambahtambah cik donut tu. perggghhhhh. dapat big apple punya yg oreo tu. aww~ kayy dah terliur. bye! hahaa

ada orang suruh mention dia comel. yerr, awak sangat comel ! 

ayat ni terkesan doww. hahaha.

conclusion untuk entry kali ni. aku seorang yg pelik. aku akan pakai jam setiap masa. sebab? adalahhhhh~ hahaha. aku turut suke memandang ke awan. pantang ada masa. looking up! hihi.

WoahSoTeenQuotes - Photos | Facebook

Letting Go Of Balloons No. 02 | Flickr - Photo Sharing!

Pinterest/Resultados de la búsqueda para looking the sky

paramore | Tumblr




lots of ♥