Monday, December 10, 2012

trip 3d2n

selamat tinggal wahai dunia senang. 
selamat datang wahai dunia pancaroba. 

so, bermula nya dunia pancaroba ini. hmm. lagipon aku dah sign contract untuk jadi penganggur terhormat untuk 3 bulan akan datang. walaupon aku tahu, waktu aku akan dihabskan dengan perkara yang berjaya buat aku fedup dengan nya. hahaha.

orang lain kalut dok p holiday sana sini. aku? haha. kbyee! trips dengan classmate tak bole ikot. awalnya aku agak panas hati jugak coz mak takbagi. tapi aku dah tahu maksud disebalik tak bagi tu. hmm, the only atok yang aku ada sedang terlantar di hospital. hmm. pity him. miss him so much! i was saw him 2 weeks ago. still remember that moment.segala petua sume wan bagi. now? he's in the hospital. :'( hope he will gettng better and better.

trips with classmate? hahaha. actually aku malas nak pegi. not because NO PITIH ! tapi aku malas nak gaduhgaduh masammasam muka dengan classmate aku yg perempuan. haha. yerr org cakap tu cabaran bila nak habis scola. aku cube buat kenangan manis. try close up dengan sume org. tapi apa aku dapat? yang sorang sibuk dengan geng satu lagi. yg sorang sibuk dengan itu ini. yang sorang lagi  haihh ntah laa. duniadunia.

bukannya aku tak pecaya dengan dyorg, tapi haihh. i have my own reason for that. tak cukup dgn piqa yang always text, pujuk aku ajak pegi trip tu, khaeeda pon call haritu. tak jalan jugak, dyorg guna nadia pulak. eton pon teros meneros pujuk. eman? tak payah cite lah. setiap kali otp dengan dia, sure dia ajak. sory syg. last sekali, dyorg gunakan fatin. hahaha. sian budak kecik nii jadi org tengah. soryy tau. nntiti k.sheme belanja awak.

lagipon aku bagi peluang dyorg gathering together. aku takpe. beralah tak semestinya kalah kan? bagi dyorg buat sweet moment each other tanpa aku. aku hanya lah sang angin yang terbang ke sana dan kemari. hanya membawa makna disaat mereka kepanasan. bila kesejukkan mereka tidak mengharap sehembus angin pon. yerr. biar aku begitu.

even aku yang berusah payah sapkan paper work. search tempattempat yang korang nak pegi. everything aku dah bantu. maybe sampai situ jea yg aku bole buat korang happy. aku tak harapkan pape pon.tapi ermm, sory tosay. if korang jenis yang hargai benda tu. uolls sure akan bawak balik something untuk aku. hahaha. kidding laa.

dunia sebenarnya adil. yang menidak adilkan nya adalah manusia itu sendiri. manusia tidak pernah puas dengan apa yang mereka ada. itu lah gunanya pabila kita belajar ilmu ekonomi. ecewahhh~ kehkehkeh. ketawa, padahal dalam hati sobsobsob.

nak bagi peluang pika date dgn eman. rasa awesome nya bila dapat date dgn dia. nak bgi khaleeda bebas buat keputusan tanpa dicontrol oleh aku. haha nak bagi eton rase betapa amazing nya bila dpat lepak dengan girls girls tu. nak bgi shikin dapat rasa betapa annoying nya layan bebudak asrama yang dah lama tak jumpa tu. aku always jumpa dyorg. so, aku dah penah rasa tu sume. biar dyorg rasa pulak kalini. semua tu sebenar nya awesome ! sumpah awesome!! everything laa. semua tu awesome!

3d2n. hope dyorg dapat create satu kenangan yang mampu ukir senyuman saatsaat kerinduan mereka. yang mampu bagi dyorg tahu erti dan nilai persahabatan tu. aminn~

kay guys thanks for all the memories ! love you alls xoxo  :')
lots of ♥