Thursday, April 14, 2011

alone ?

ehemm, 
haih ! pning kpale ohh, 
ingt en da takde probs, habis satu, satu yg datang .
hishh,.
tak tahu nak story kt sape .
dulu ade eman , so eman la tempat saya berteduh,
NOW? no more. 
baru aku tahu mcm nie rasenye bile hilang seorang BFF.
payah baii nak cari kawan RAPAT skang.
kalu dulu, itu eman ini eman, snang kate sumee nye pegi kat EMAN.
skang aku kne belajar hidup tanpa eman disisi.
hmm,sedih :(
takde  sorang yang faham aku mcm mne eman faham aku,
takde sorang pon yg bole dnga cter aku melainkan eman je.*tpi klu org lain berjye mmbuatkan aku nak cte kat die WELL DONE babe.
buat mase nie, takde lagi lahh. 
<*tibe2 ade bunyi lagi poco-poco. hampehh btol, spoil mood aku lagi ade lah>
takde sorang pon yg MAMPU dngar cter pnjang aku nie mcm mane eman dngar.
snang cter 'ADE KE ORG YG MAMPU DNGA CTER AKU ? KALU ADE SILA ANGKAT TNGAN MCM SAYA (HKLBR)'
TAK TAHAN LAHH. serius ! 

aku penah ckp kat eman 
'man kalu kau takde time aku perlukan kau, aku nak cter kat spe?'
eman jwb
'kau cter la kat pqa'
i said 
'mmg aku rapat ngn pqa skang, aku ngn die gitu-gitu je,'
*klu pqa bce or kwn pqa bce SORY SANGT EK .
eman kate 
'aini + shikin + khal kn ade. cter la ngn dorg'
aku jwb 
'taknak! cter ngn aini, kne cter dari a-z,
cter ngn shikin tak de feel lah,
khal ? kau gile ke ape ? kang die mnjerit kang!'
eman tros tak jwb ape2. die mampu diam jer.
hmm.

nak story kat mama leha, tpi tak mampu nak luahkan nye.
mati kutu aku dibuat nye !
takpe lahh.aku hanya mmapu berharap agar ade seseorng yg mampu mencairkan aku untuk share ngn die.

chaow ~